• Inorr02

BF september 2015!

bf 6 sep illa måendet har försvunnit vilket är sköt spytt massor denna gång.  
    om jag går tiden ut kommer den lilla en vecka innan storasyster blir 5 år , 

åå vad jag längtar,

• Inorr02

16+5 i dag magen är redan stor. rul blir mitten av april när jag är i vecka 19

svårt fatta att de bara är 5 veckor kvar till jag är halvvägs .

har dock jobbigt med foglossning redan vilket känns tungt hoppas de försvinner å håller sig borta. nån mer som känner av foglossning ? 

• Inorr02

Längtar till rul ska gör det den 14/4 då är jag 19+0 
    har gjort två ul innan så ha har sett den lilla redan.

Känner små fladder ibland  längtar till de syns utan på så stora syster får känna ska bli spännande att se vad hon tycker när bäbis sparkar.  

• Inorr02

Nån som vet vad som gäller om man inte får igenom havandeskapspenning kan ändå gå från jobbet 4 veckor innan bf ?
    Man kan ju då ta föräldradagar om man vill men måste man det för att det inte ska bli nått med sgi ? 

• Inorr02
    rosali84 skrev 2015-03-29 19:41:01 följande:

Och 60 dagar innan BF har man rätt att ta ut FP.

joo det vet jag men jag vill ju inte ta ut fp tänkte leva på sparade penningar om jag inte får igen hp men frågan är kan man göra så utan att sgi blir påverkat finns inte en chans att jag fixar att jobba nå närmare än 4 veckor innan ha mycket foglossning nu som de är. 
  • Inorr02

min mage bråkar en del jag kör på lactulos vid behov.

tiden går så sakta alla säger att de går fortare med andra men tycker de går så sakta. vill ha den 14 vill på rul 

har foglossning som bara den kan knappt gå på kvällen. 

• Inorr02

3 månader kvar att jobba känns so de kommer gå fort.

ska söka havandeskapspenning hoppas få igenom den.

har rätt jobbigt i fogarna hoppas inte de bråkar mer än de gör nu vill orka jobba vill inte va sjukskriven 

Svar på tråden BF september 2015!