Inlägg från: Bubbelgumma |Visa alla inlägg
  • Bubbelgumma

BF september 2015!

Hejsan! Nu hänger jag på här!! Går in i vecka 5 idag och det känns att det händer grejor i kroppen. Inga symptom än som hindrar vardagen såsom illamående eller trötthet. Jag är fortfarande i wow vad häftigt bubblan när ringer ni mvc?

• Bubbelgumma

Nu hoppar jag in också! Det verkar vara så många september mammor som aktivt skrivet i denna tråd. Kul!

Jag är idag i v. 4+3. Känner av graviditeten i magen men mest i små korta stunder. Ökad trötthet igår hela dagen. Planerar att ta kontakt med mvc i ca v. 9 beroende på hur kroppen känns. Vi är såklart super lyckliga över graviditeten och hade tur då vi blev gravida på första försöket med inställningen av att det händer om det händer...och det hände Jag är 28 år och väntar första barnet.

En önskan från er andra är att nu skriver vilken vecka ni är i när ni beskriver symptom och känslor. Jag tycker det är intressant för att kunna relatera till egen graviditet.

• Bubbelgumma
    Mysk skrev 2015-01-11 15:04:06 följande:
    Hej och grattis! Är i v 4+2 idag och det moler bra och spänner i magen annars ingenting. Har en son sen innan :)
    Kul, välkommen! Då är vi nästan lika långt gångna
  • Bubbelgumma

Är det någon som vet om KUB erbjuds i Stockholms län?

I vilken vecka/veckor erbjuds UL?

Är idag i v. 4+4. Tröttare än vanligt och lite bubblig mage. Annars är det väldigt lugnt. Hur mår ni andra och vilken dag är det för er idag?

Svar på tråden BF september 2015!