• Neiti75

BF september 2015!

Hoppar in här.

Jag och min man fick veta i måndags em att vi väntar en "vessla". (Lång story men vi skippar bebis, det, hen osv.) Vessla är personligt för oss samt en humoristisk grej som inte alla hajjar. Vi är 26 respektive 27 år. BF utifrån appen och FL's uträknare säger båda 1/9. Lagom till jakten! ;)

• Neiti75

God morgon. Gjorde en liten "bekräftelse" imorse. Fick detta besked:

Bim -1 (22/12) fick jag gravid 1-2v.

Så Vesslan verkar trivas där inne. :) Mysigt!!

• Neiti75

Jag lämnar tråden nu. Förstår att ni som haft graviditeter tidigare och som inte resulterat i en födsel av ett barn - har många känslor i omlopp. Att ni har ett större behov att prata av er och ventilera känslor och kanske minnen.

Då jag väntar mitt (vårat) första barn känner jag att stämningen här känns så dyster. Jag blir inte alls glad över att gå in här och läsa. Blir inte ens motiverad till att skriva ett glatt inlägg trots att jag bara sprudlar! Klart jag också kan känna oro - men jag tänker inte spekulera i alla tänk om..

Förhoppningsvis finns det en liknande tråd fast där det kanske diskuteras inköp, hur man berättar för anhöriga/vänner och allt annat som hör en graviditet till.

Lycka till allihopa! Kom ihåg att vänta på glädjen är också en glädje.

Svar på tråden BF september 2015!