BF september 2015!
Hej!
Jag ligger på gräsen mellan augusti/september :) Blev gravid direkt efter ett missfall så har ingen senaste mens att räkna ifrån!
Det här blir vårt första barn. Försökt i över två år, så nu hoppas vi det går vägen :)
Hej!
Jag ligger på gräsen mellan augusti/september :) Blev gravid direkt efter ett missfall så har ingen senaste mens att räkna ifrån!
Det här blir vårt första barn. Försökt i över två år, så nu hoppas vi det går vägen :)
Jag har också precis plussat, men det är fortfarande sådär så att man knappt törs tro på testet... Hade BIM 17/12 och testade negativt med såna billiga stickor 17, 18, 19, 20 och så går så "offrade" jag ett Clear Blue och fick ett svaaagt plus, så svagt så jag inte visste om jag inbillade mig eller inte. Rådfrågade en kompis som inte kunde se nåt plus, men jag tyckte mig ändå se ett plus så åkte och köpte två test med veckoindikator och fick Gravid 1-2 veckor. Ska ta det andra imorron tänkte jag, för att dubbelkolla! :)
Jag är 30 år och detta är mitt och min sambos första barn <3
Usch, har fått en liten blödning nu. Ljust rött blod, lite "slemmigt". Vet inte om det är missfall eller om det kan vara nåt annat.... Är så himla ledsen!