• Jonte71

Hur ofta suger du av din partner?

Anonym (Oftaofta) skrev 2014-12-23 06:54:41 följande:

Så ofta jag får chansen. En snabbsugning när barnen är i nåt annat rum, som väckning, överraska i duschen, innan sex, medan vi har sex, i bilen, på en promenad eller när som helst egentligen. Jag älskar att känna hans hårda kuk pulsera ut satsen i min mun och när han försöker att inte stöna högt för att bli avslöjad

Gillar din attitydCool!
  • Jonte71
    Anonym (TS tjej) skrev 2014-12-25 11:15:42 följande:
    Jag tycker oxå det är svårt att ta intiativ! Skulle vilja suga av honom i soffan eller i bilen helt spontant men skulle aldrig "våga".
    Nu är jag hetro man så jag kan bara bygga följande med mig själv som statistik. Min uppfattning är att han inte kan misstycka, det värsta som kan hända i exempelvis soffan är att han säger att han inte är på humör, och du har säkert sagt samma någon gång då han velat.

Börja på mindre "svåra" platser som soffan. Hade det varit i bilen hade jag nog blivit stöd om jag inte kunnat stanna snabbt.

Ge honom denna upplevelse, du verkar ju vilja!
  • Jonte71
    Anonym (Fia) skrev 2014-12-26 16:10:51 följande:

Jag suger aldrig av min partner. Däremot gör jag detta på min älskare. 

Varför inte på partnern när du suger älskaren? *nyfiken*
  • Jonte71
    panicorion skrev 2015-01-01 08:37:48 följande:

Så ofta jag kan, kanskeinte en hel avsugning men ett underbart komplement till förspel eller bara lite retsamt innan jag skall till jobbet :) måste ju få utöva min makt ibland ;)

Retsamt innan du ska till jobbet? Går inte det in under tortyrlagstiftningen? Glad Fast å andra sidan låter det som du har en sund syn på njutning och du visar ju bara din makt och han kommer vilja ha mer när du kommer hem.

Vilken härlig känsla att få oralsex på morgonen så att jag nästan kommer och sedan gå och tänka på det hela kvällen! Tungan ute
Svar på tråden Hur ofta suger du av din partner?