• Anermu

December ruvare

Jag är på ruvardag 4 ! med 3 dagars embryon men som hade redan hunnit bli 10-celliga vid återförandet på den 3:e dagen ! hur mår ni ?

• Anermu
    Liil skrev 2014-12-22 07:11:12 följande:
    Du skriver embryon, fick du tillbaka 2?
    Jag har fått 3 återförda !
  • Anermu
    lillal8_79 skrev 2014-12-22 11:54:21 följande:

Tack för igår smenskelling! Du gjorde min kväll, behövde lite pepp talk där ; ) Nu är jag på ruvardag 10 och är inne på min cykeldag 27. Har inte fått mensen senare än dag 30 förut så nu börjar det verkligen bli intressant.

Mår bra men känns som mensen är på väg som vanligt.

Jag gör också mitt andra försök nu Liil fast hade 3 blastocyster i frysen så kör på en av dom.

Jag visste inte att man kunde få 3 embryon återförda Anermu. Om ni har lust får ni gärna presentera er lite : )

Det är tur att man har att göra dessa dagar. Nu blir det till att åka in till stan och handla till Janssons. Det ska bli en vanlig, en vegansk och en glutenfri ; )

Jag bor i Montenegro och här ser ramarna ut lite olika ! Vårat första ivf försök ! Är så jävla rädd bara att aldrig få se ett plus på gravtest ! Jag är 27 år och bor med min man och våra hundar i turisternas paradis i Montenegro ! Vi bygger hus här därför är vi bosatta här just nu !
  • Anermu
    lillal8_79 skrev 2014-12-22 16:02:00 följande:

Du är duktig du smenskelling som inte tjuvtestar!! : ) Blev tvungen att googla på Montenegro, såg riktigt schysst ut : ) Varför är du rädd Anermu? Varför skulle det inte bli nåt pluss?

Om jag ska presentera mig själv så har jag och sambon försökt bli med barn i två år. Vi har nyligen flyttat till en bygdegård där vi nu är vaktmästare. Min älskade syster bor också här med man och barn i den 2a lägenheten. Känns nästan som ett kollektiv ; ) Vi pysslar mest med hunden och klättrar på fritiden. Vi gjorde vår 1a IVF i början av hösten. Den 1a återföringen blev det inget med och nu har jag gjort mitt 1a frysförsök.

Den första gången jag ruva var jag inte så stabil, den här ruvningen känns så mkt bättre även om jag inte tror att det blir nåt den här gången heller. Men vem vet, om några dagar lär jag bli varse.

Nä man hoppas ju och jag tror verkligen att jag är gravid men man är ju rädd att kroppen lurar en ! men man har så mkt symptom men samtidigt så är jag så rädd att det är biverkningar av utrogestan !

-kissinödig även nattetid

-sömnlöshet

-mensvärk

-ömma , spända bröst

-trött

-haha känner mig som en riktig bitter fi**a

-gråter för inget

-svullen om magen (gasig)

Men återstår att se hur mycket kroppen kan lura en !!
Svar på tråden December ruvare