December ruvare
Hej hej! Jag är på rd 2 med ett 3 dagars. Hoppas att du har rätt att december är en bra månad :)
Hej hej! Jag är på rd 2 med ett 3 dagars. Hoppas att du har rätt att december är en bra månad :)
Hej Liil! Jo men det verkar så. Jag har hängt på ruvartrådar förut där det inte tog sig för nån men nu är det nästan tvärtom ; )
Är det ditt 1a försök?
Jag är på ruvardag 4 ! med 3 dagars embryon men som hade redan hunnit bli 10-celliga vid återförandet på den 3:e dagen ! hur mår ni ?
Jag är på ruvardag 4 ! med 3 dagars embryon men som hade redan hunnit bli 10-celliga vid återförandet på den 3:e dagen ! hur mår ni ?
Å jag tar ingenting, jo vitaminer
6 dagar sen jag slutade ta crinone (vaginalkräm) Så embryot o jag har fått klara oss helt själva . Så tyvärr kan jag inre skylla mina små biverkningar på något annat
Imorgon är min riktiga test dag ...men ska hålla mig till julafton .
[quote=74563978][quote-nick]Liil skrev 2014-12-23 07:26:15 följande:[/quote-nick]Tidigt du slutde med crinone, men det kanske är annorlunda när det FET, för visst var det de du gjort?
Om FET betyder = Färsk försök så ja. Det är första gången för mig. Har 4 blastocyst i frysen . Man går på crinone i 15 dagar från dagen efter Äggplock. Och idag är det 21 dagar sen jag gjorde ÄP.
Jaha då va det " domedagen" för det är precis så det kändes när jag väl bestämde mig att jag måste gå och göra det nu. Man mår ju så bra att man vill liksom inte sabba det med något negativt test som risken ändå finns att få...så även jag tvivlade och va nervös tills jag bara - bära el brista måste ha bevis. Och så lättad jag blev, det blev ett plus på stickan lät det ligga framme på toa så mina föräldrar oxå får se det när de går upp...
Nu håller vi tummarna på fler + framöver!