35 år, ngn som vill följas åt på gravidresan?
Hej!
Verkar tyvärr inte som om tråden är så aktiv, men chansar på svar :)
35 år gravid med första barnet bf i september.
Är ni kvar? :)
Hej!
Verkar tyvärr inte som om tråden är så aktiv, men chansar på svar :)
35 år gravid med första barnet bf i september.
Är ni kvar? :)
Kan tänka mig att det var spännande. Skönt med bra värden me,!
Ska dit den 19:e på hälsosamtal, som jag tydligen skulle boka innan inskrivning.
Vad jag förstår det som tas inte värden och sånt då. ..?
Varken jag eller min sambo har riktigt fattat det än :)
Oj
Hoppas du får höra hjärtljuden torsdag, och att dagarna dit går snabbt!
Här görs inskrivningen tydligen efter hälsosamtalet vad jag läst på nu, så jag får boka det på plats. Ja ibland funderar man över om det är på riktigt. Har inga särskilda symptom- ont i brösten och svag mensvärk typ.
Vi ska också göra KUB har vi bestämt oss för. Mycket för att få se den lille ja :)
Fick ni boka det när ni var på Mvc?
När har ni BF?
Har ni berättat det för nära och kära?
Ja nervositeten för att det ska hända något hade varit skönt att slippa, riskerna med!
Hade en liiiiten blödning igår men den försvann lika snabbt så försöker att inte oroa mig för den.
Vi har bara berättat det för några i närmsta familjen ännu , det är såpass tidigt än så vill vänta till man vet mer hur det går, så om ett par veckor. förresten ett par kompisar fattade i helgen när vi var där och jag drack vatten till middagen :)
Härligt med semester!
Vad bra!! :)
Har faktiskt inte saknat något ännu direkt, men har en jobbresa framför mig som säkerligen hade blivit trevligare med ett glas vin till maten ;) sen så kort jag väl bli avslöjad där med vilket jag inte riktigt vill än.
Försöker undvika sött så gott det går mer det som är jobbigt...
Måste kännas fantastiskt Kmor att få ett positivt besked efter det, underbart!! Men att man ska få vänta måste vara jobbigt!
Jag har bf 9/9 lååång väntan
Vi tänker också göra KUB och tänker som er, vilket man knappt vågar nämna idag, men så vill vi göra iaf.
Ska till bm på måndag och hoppas få boka in sånt då...
Jobbar inom statlig myndighet (så avslöjar jag inte den ännu ;)) vilket inte är fysiskt krävande så hoppas kunna jobba så länge som möjligt. Många semesterdagar som jag kanske tar ut det sista :) känns konstigt att planera så långt fram ännu.
Åh Göteborg, är därifrån men flyttade söderut för några år sedan.
Hallo!
Detta väder är ingen höjdare nä, men vi går mot ljusare tider får vi trösta oss med ;)
Med mig går det bara bra, lätt illamående och blir äcklad över att bara tänka på viss mat som vanligtvis är god. Spänner lite i nedre delen ev magen då och då.
Jag har varit på ett besök på Mvc hälsosamtal då bokade jag tider för inskrivning och blodprov i slutet av feb. och kub första v i mars. Känns väldigt långt fram men är bara i v9 än så får snällt vänta.
Spännande för dig att få göra det snart samtidigt som det är lite blandade känslor. Jag har också svårt att tro att det är nånting där, inte verkligt riktigt än.
Hade också en liten blödning för ett tag sen och sen inget mer, ganska vanligt vad jag förstått det som så säkert ingen fara!
Hoppas du får KUB tiden snart :)
Vad roligt med fler tjejer i samma ålder på resan :)
Är ju lite skillnad på att vara 20 eller runt 35... Trots allt ;)
När är ni "nya" beräknade?
Åh vad härligt :)
Nu när du vet att allt är bra så är det bara att njuta av att vara gravid och att bli mamma snart :)
Jag har fått ett tidigare ul pga jatt jag känner mig orolig efter blödning, vill inte vänta ända till mars för att få se om det finns ett hjärta och att det är ok så långt, känns bra... Och nervöst.