Anonym (Urg59) skrev 2014-12-18 19:42:34 följande:
Där ser man, många tyckare, precis som det brukar vara när man aktar tomten i sin tv soffa, förlåt... när man är ute och surfar på nätet. Eller fan, det var ju samma sak kom jag på.. Snacka om att många människor har väldigt förutfattade meningar om andra och olika begrepp, detta trots att de allra flesta inte ens kvalificerar sig som hobby psykologer hemmahörande på Flashback.org
En framtida nobelpristagare berikade tråden med den för oss andra helt okända uppgiften, att psykopati har en ärftlighet som landar kring 50%. Det var en förhållandevis pragmatisk gissning. Det är alltid lika förvånande att se hur människan gång efter annan väljer att uttala sig, trots att den inte vet vad den pratar om.
I övrigt är det jag som är hennes kille. Vi sitter båda här och förundras över hur människans vyer kan vara så begränsade och ingjutna i .....
Du är ryss, psykopat, kriminell och verkar dessutom intelligent. Jag har svårt att tänka mig någon värre pojkvän än det, det skulle väl isåfall vara Josef Fritzl eller möjligtvis Osama Bin Laden.