Skaffa barn med en psykopat? diagnostiserad
Anonym (Urg59) skrev 2014-12-17 19:55:52 följande:
Fast den där Ferm var ju en kriminell som aldrig haft ett riktigt jobb vad jag vet. Detta är en intelligent kille som studerat på högskolan och som jobbar. Han gör ju rätt för sig och behandlar mig väl också, varför ska jag haka upp mig på vad han gjorde under sin ungdom? Folk kan förändras. Titta på han forskaren som var med i Skavlan som snackade om psykopater. Han sa att han själv är psykopat, men en väl "fungerande" psykopat.
Du säger att du inte hakar upp dig på vad han gjort i sin ungdom, men du bara vägrar se vad han har gjort i nutid. Den där tjejen på utbildningen han vände alla emot så hon tvingades sluta sin klass, det du glömmer är att den där tjejen kunde ha varit du! Och vad händer om du en dag skulle vilja lämna honom, du tror inte att han plötsligt skulle kunna vända sig emot dig så som han gjort med andra både förr och senare i livet? Sen dom där ghettokillarna. Kom han undan med det där, vad betyder ganska allvarlig misshandel?
Hoppas inte den dagen kommer då han upplever dig som bestämmande o bossig, precis som med hans pappas förra fru.
Har han uppehållstillstånd, medborgarskap, haft egen bostad innan, arbete, inkomst etc? Om du nu är på riktigt.