Skaffa barn med en psykopat? diagnostiserad
Jag kan bara berätta att jag har vuxit upp med en psykopat till pappa, inte till det extrema så han är kriminell (inte vad jag vet) men han är hemsk!
Det sämsta beslut min mamma någonsin gjorde var att stanna med honom, men hon fick vettet i sig att skilja sig när jag (som är yngst) var ca 6 år.
Vi vittnade om misshandel och annat, mot mamma. Kort stubin har han, intelligent, fin i språket, kan få in de flesta folk i hans berättelser, få han själv att låta finare än vad han är.
Min mamma fick inte göra något, han blev snabbt avundsjuk.
Tog min mamma bort från nästan alla hennes vänner och släkt.
Som barn fick vi gå till barn psykologer.
Ps. Min pappa är även diagnosierad.
Som barn vet man ju inget annat, tyvärr, jag var ju en pappas lilla flicka och ville göra allt för att bo med honom.
Han brukade rutinmässigt sätta ner mig i soffan och hjärntvätta mig i timmar med skitsnack om min mamma, saker man bara inte ska säga till en 6 årig liten flicka. Om hur mamma är en hora, ligger runt med män osv.
Nu som vuxen kvinna har han inte förändrats, jag och min bror avsa kontakten med honom i flera år, nu har va tagit upp den igen bara för hans mamma har dött. Men ush vilka hemska saker han säger om sin mamma, bara så att han ska vara offret i det hela. Samma saker han sa om min mamma säger han att hans mamma gjorde.
Nej, låt inte ditt barn växa upp i ett hushåll med en psykopat, det kommer garanterat sättas i psyket på dina barn när de blir vuxna!
Psykopater är jätte duktiga på att manipulera folk.
Min pappa la inte ett finger på min mamma förrän efter hon fick barnen, men han var alltid nedtryckande verbalt mot oss alla, även idag.
Pengar är inte värt att stanna kvar, om du älskar och bryr dig om ditt blivande barn, packa väskorna asap!