Inlägg från: Anonym (Klok) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Klok)

Skaffa barn med en psykopat? diagnostiserad

Tow2Mater skrev 2014-12-17 19:37:22 följande:

Vad kommer du att göra den dagen han "stör sig" på ert barns beteende?

Precis vad jag tänkte på. 
  • Anonym (Klok)
    Anonym (Bjarne) skrev 2014-12-17 20:06:52 följande:
    Ja det finns onekligen en del kvinnliga strukturer som bör brytas. Men det är inte ert fel att ni är irrationella. 
    Och det är inte alltid männens fel att de är dumma i huvudet och slår och misshandlar kvinnor! Det är ungefär samma dumma logik!!
  • Anonym (Klok)
    Anonym (Bjarne) skrev 2014-12-17 20:16:49 följande:
    Det är ni kvinnor som selektivt genom historien avlat fram aggresiva psykopater.Skyll inte på män pappskalle.  
    Du är ett perfekt exempel på en sådan :) Av alla millioner spermier så vann du, vilken nitlott. 
  • Anonym (Klok)
    Anonym (Bjarne) skrev 2014-12-17 20:24:10 följande:
    Är jag en psykopat eller vad vill du ha sagt? 
    Du som verkar ha svar på allt, du borde kunna klura ut det. 
  • Anonym (Klok)

Du som vuxen har rätt att välja och du verkar ha gjort ditt val. Jag anser dock inte att det är ok att ta in ett oskyldigt barn i ett förhållande där du vet att det kan finnas fara men väljer att blunda för det. När jag och min sambo började prata barn så övervägde jag hur han behandlar mig, har vi samma värderingar, är han pålitlig och inte vilken psykapatskala han tillhör. Jag är ledsen men jag förstår inte resonemang - på en skala 1-10 är han psyko 5 så det är lugnt. 

Men du verkar ha gjort ditt val och jag hoppas för barnets skull att det aldrig råkar illa ut. 

• Anonym (Klok)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-12-18 11:55:51 följande:

Att ni (i alla fall vissa av er) verkar bli extremt provocerade av det "Bjarne" skriver visar väl om något att han faktiskt har en poäng. Visst, han är burdus i överkant, men nog fan ligger det något i en hel del av det han säger.

Vissa kvinnor är inte oskyldiga till att den här "bad boy"-stilen faktiskt funkar.

Absolut har han poäng. Synd att det inte fanns någon vettig människa som honom och upplyste hans egen mamma (innan hon avlade fram honom) om att vi kvinnor avlar fram aggressiva psykopater. Hon kunde bli den första att bryta mönstret. 
  • Anonym (Klok)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-12-18 14:11:55 följande:
    Som sagt.

Det var väl ingen som ens antydde att alla kvinnor, eller ens speciellt många, "avlar fram psykopater"?

Men det är uppenbart att "lite farliga killar" (allt från folk som är lite tatuerade och muskulösa och "ser farliga ut" trots att de är fromma som lamm egentligen till tvångsinspärrade psykopater som sitter inne för styckmord) går hem rätt bra hos en viss typ av kvinnor.

Utesluter inte att en sådan som Christine Schürrer får ett och annat brev från kontaktsökande män, men är rätt säker på att Breivik, Hagamannen osv får mångdubbelt mer av den varan från trånande kvinnor.
    Men snälla du läs först vad han har skrivit och uttala dig sen:
    Haha vilken idiotmamma du hade som skaffade barn med honom. Kvinnor. 
    Jag attraheras överhuvudtaget inte av dessa egenskaper även fast jag vet att majoriteten av världens kvinnor faller för det. Av naturliga orsaker.
    Det är ni kvinnor som selektivt genom historien avlat fram aggresiva psykopater.Skyll inte på män pappskalle.

Vill du diskutera något vettig så låt oss göra det men kom inte och försvara idioter som Bjarne som vill provocera. 
Svar på tråden Skaffa barn med en psykopat? diagnostiserad