Inlägg från: Anonym (Allis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Allis)

Arg!!!

Jag tycker ni gör helt rätt TS.

Om det vore jag så har mitt barn från 7 års ålder haft själv ansvar för att fråga om det är ok att X får vara hos oss/sova över/vad det nu gäller. Har man inte frågat den som berörs i förväg kan man inte lova ut nåt, då blir det kategoriskt nej, varenda gång, för att inte uppmuntra ett hänsynslöst beteende.

Han skulle bli mäkta förvånad om den regeln plötsligt inte gällde en eventuell bonusförälder!

• Anonym (Allis)
    Brumma skrev 2014-12-21 23:33:58 följande:
    Nej det är inye det enda du har skrivit. Du har skrivit att alla som inte tänker som du inte har en lika bra relation till sina barn som du har. Du har varit mästrande och nedlåtande och rent ut sagt betett dig riktigt illa mot flera stycken. Och när du blir bemött angående det fortsätter du vara ännu mer nedlåtande och beter dig som en fullfjädrad mobbare...

olika åsikter kan man absolut ha men när man beter sig som du gjort i den här tråden så går man helt enkelt över en gräns. Det är en väldigt stor skillnad mellan att skriva att man själv inte haft problem med situationen och det du skrivit.
    En del leksaker är trasiga på FL, du behöver inte öda tid på dem om du inte vill.

/i all välmening
Svar på tråden Arg!!!