vistapay.eu? dragit pengar på mitt konto
Har också blivit drabbad.. ska ha pengarna tillbaka på något sätt.
Man borde maila vistacloud och be att få se avtalet där dessa villkor om prenumerationstjänsten låg gömd.
Hej Zoorba! Grattis till att du fick rätt! äntligen lite glada nyheter :))
För att kunna hänvisa till att NORDEA gav dig rätt så hade det uppskattats om du kunde skriva lite kortfattat hur du gick till väga i detta ärende - polisanmälan, spärrat kort och reklamerat uttag verkar det flesta ha gjort. Men skrev du något speciellt i din reklamation till banken eller något annat som du har gjort annorlunda som vi andra kan ta vid?
Svar uppskattas!!!
Jag är jätteglad Min bank NORDEA har hjälpt mig och jag har nu fått mina 476 :- tillbaka. Det lönar sig att reklamera !!
Hej Zoorba! Grattis till att du fick rätt! äntligen lite glada nyheter :))
Väntar fortfarande på svar från banken. Polisanmälan leder ingenstans, men reklamera till konsumentverket! Även om konsumentverket inte tar upp ärendet så ser bankerna när de ska utträda varje enskilt fall att detta företag har massa klagomål!! Alltså det bästa ni kan göra är att reklamera till Konsumentverket!!!
Har fått nys om att SVT ska göra ett inslag om detta bluffföretag Vistacloud i helge, håll utskick och fortsätt reklamera!