Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Vilka ska vi hjälpa mest?

Det är synd att Sverige hjälper så få flyktingar. Med SD:s politik hade Sverige hjälpt miljontals fler flyktingar. Tyvärr så vill ju inget annat parti hjälpa lika många som SD.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-12-17 20:32:43 följande:
    Hahahahaha bästa idag! Det enda Sd är intresserade av är att hindra folk från att komma hit. De skiter fullständigt i att hjälpa en enda människa. Utspel om biståndspengar handlar endast om att putsa den numera tokskitiga fasaden som Sd har.
    Paranoid much? 

Du kommer inte från det faktum att SD:s politik hjälper fler flyktingar än vad sjuklöverns politik gör. Dessutom hjälper SD:s politik Sveriges fattiga pensionärer och då menar jag inte med några futtiga 50 kronor i månaden som Stefan Löfven lovar!
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-12-17 20:50:45 följande:
    Bla, bla bla trams- Men människor behöver också få chansen att fly. Är det så hemskt?
    Ja, det är hemskt att människor måste fly. Tycker inte du det?
Svar på tråden Vilka ska vi hjälpa mest?