IVF 2015 januari - februari
Beklagar till er som testar negativt. Livet är så fruktansvärt orättvist... Kram från en som aldrig slutar blöda....
Beklagar till er som testar negativt. Livet är så fruktansvärt orättvist... Kram från en som aldrig slutar blöda....
Hur länge ska man blöda efter ett tidigt missfall egentligen? Blödit över 1,5 vecka nu... Blir galen!
Hej
Jag plussade i fredags men undrar vilken vecka jag är i?
Gjorde ägguttag mån 2/2 och återföring den 4/2, räknar man från senaste mens? Enligt en sådan där graviditetsapp så skulle jag vara i v 5+1 alltså graviditetsvecka 6 men det känns för 'mycket'. En djungel detta haha
Så har man åkt på den där jäkla influensan.. :( Äggplock nästa vecka, måtte ja bli frisk tills dess..
Ska ta min första Lutinus snart och sen bär det av till Sophiahemmet för att förhoppningsvis få sätta in två små embryon!! Är så nervös inför att få höra hur det har gått för äggen!! Hoppas hoppas att det har tagit sig! Med 17st tycker jag ju att sannolikheten borde vara hög, trots att jag är 40 och min sambo 50...
Håll tummarna för mig/oss!!
Idag blir det Huddinge för läkarbesök. Blöder fortfarande mycket efter missfallet (2v sedan idag), men jag hoppas att de kan se om det ser bra ut i alla fall. Svårt att hålla koll själv! Ska önska mig en sådan där VUL pinne i present haha!
Tack! :) Den där jäkla influensan tar knäcken på mig. 39,8 i temp.. Känner mig lite halv död.. Bra att du åker och kollar upp blödningen. Haha ja en sån där vul pinne hade ju inte varit fel att ha... :)
Då var två fina embryon på plats då!!!
Det känns jättebra, men det läskiga är att det var bara de två av alla 17 som hade befruktats. De var så dåliga tydligen Det finns en skruttig de ska ge en chans till på lördag, men de trodde inte på den. Så nu hänger allt på dessa två! Fredagen 13e ärmen testdag