IVF 2015 januari - februari
Hej,
Jag fick också tillbaka ett 2 dagars embryo i ons. Jag ska latinus 3gr/dag fram till den 22/2 (testdagen)
Verkar inte stämma att du endast ska ta det i en vecka. Dubbelkolla med läkaren igen.
Hej,
Jag fick också tillbaka ett 2 dagars embryo i ons. Jag ska latinus 3gr/dag fram till den 22/2 (testdagen)
Verkar inte stämma att du endast ska ta det i en vecka. Dubbelkolla med läkaren igen.
När började alla med lutinus? Till mig har dem sagt samma dag som återföring men ska man då börja på morgonen den dagen eller efter återinföringen??
Fick precis reda på att inget av de 4 befruktade äggen som odlades vidare överlevde :(. Är jättebesviken och ledsen. Känns inte som det här försöket kommer fungera heller.
Fick min mens som "vanligt" efter försök 3. Hade mens i 3 dagar (som jag brukar ha) och sedan var det slut en dag. Igår kväll på dag 5 började jag blöda igen?!?! Vafan är fel nu då...? Jag blöder inte mycket men det kommer ändå så jag måste ha skydd igen.
Stort grattis Kakan! Underbart :)
Hej tjejer,
Jag tjuvtestade idag eftersom det bara är två dagar kvar till mitt utsatta testdatum. Tyvärr verkar det inte ha tagit sig den här gången heller :(. Precis som vid min första IVF kände jag molvärk från ET fram tills ungefär då embryot borde implanterats. Sedan trappades molvärken upp under någon dag för att sedan helt försvinna. Jag har inte fått någon mens än men den brukar inte komma förrän jag slutar med lutinus. Känns extra tungt eftersom jag inte fick något till frysen.
Pommac1: Usch så jobbigt. Jag förstår dig så väl. Jag hade också satt höga förhoppningar till Menopur som enligt alla studier ska ge bättre äggkvalitet. För mig var menopur sämre än Gonal-f. Med Gonal-f fick jag i alla fall både 4-dagars och blastocyster till frysen medans Menopur inte gav något. Sedan har visserligen inget av embryona fastnat...
Oj här händer det saker! Grattis till alla plus.
En fråga till er som har gjort fler IVF. Hur länge bör man vänta efter ett misslyckat IVF innan man börjar med nästa?