• Petris

IVF 2015 januari - februari

Tack snälla du!:)

Kingston skrev 2015-02-11 15:21:39 följande:

Välkommen hit! Jag kan inte lägga till dej men förhoppningsvis finns det andra som kan fixa det... ;)

Lycka till och hoppas du kommer trivas här inne!

• Petris

Ååh va härligt grattis! :) min första ivf fick ja oxå ut 6 ägg och 3 vart befrukade och dela på sig. De är en konstig känsla att man har nått litet i sig. Ja vågade knappt röra mig, trodde den skulle trilla ut haha. :)

Josefinehej skrev 2015-02-11 15:26:17 följande:

Nu är jag ruvare! 3 ägg av 6 blev befruktade så nu hoppas jag verkligen på den lilla som är inuti mig just nu. Bara tanken att jag har något i mig känns så sjukt :)

• Petris

Du får gärna lägga till mig! Ivf försök 2 på Huddinge, 30 år spraystary 25/2 sprutstart 18/2 planerat äggplock vecka 10. :)

Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-12 10:28:08 följande:

Något som ska ändras i listan? Kommer sitta vid datorn under dagen...

• Petris

Menade såklart sparystart 25/1 :)

Petris skrev 2015-02-12 10:59:06 följande:

Du får gärna lägga till mig! Ivf försök 2 på Huddinge, 30 år spraystary 25/2 sprutstart 18/2 planerat äggplock vecka 10. :)

• Petris

Tack snälla :)

Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-12 11:10:26 följande:

Säg till om jag har missat någon eller något!

• Petris

Fy va trist! :( lider verkligen m dig,Massa styrke kramar.<3

Heystella skrev 2015-02-17 13:11:12 följande:

Det blev missfall även denna gång. Ska gå och gräva ner mig nu :(

• Petris

Så har man åkt på den där jäkla influensan.. :( Äggplock nästa vecka, måtte ja bli frisk tills dess..

• Petris

Tack! :) Den där jäkla influensan tar knäcken på mig. 39,8 i temp.. Känner mig lite halv död.. Bra att du åker och kollar upp blödningen. Haha ja en sån där vul pinne hade ju inte varit fel att ha... :)

Linda8110 skrev 2015-02-24 23:11:07 följande:

Krya på dig! Jag håller precis på att vakna till liv efter att ha haft flunsan... Den var inte att leka med. Sov och drick!

• Petris

Tack! Hoppas ja mår bättre tills på fredag då de är dags för vul och se hur äggblåsorna växt. Skönt att du mår bättre! :)

Söndag skrev 2015-02-24 21:35:18 följande:

Urs krya på dig!

Jag är hemma sen förra veckan med influensa :( men nu börjar de vända 0

• Petris

Haha ja fy fasiken för att va sjuk! Härligt att allt såg bra ut och att du snart är igång igen. :) håller tummarna att allt går bra! :)

Linda8110 skrev 2015-02-25 13:17:47 följande:

Stackare... Jag som är så feberkänslig hade varit död vid den tempen du har nu. Jag blir sjuk så snart min temp går över 37. Har jag 38 så ligger jag och yrar. Galet. Såg fint ut och slemhinnan var i princip borta så jag borde sluta blöda vilken timme som helst. Blir FET efter nästa mens sen.

• Petris

Vilken kämpe du är! Lycka till imorgon, håller mina tummar att allt ska går bra. :) kram

Lisa 236 skrev 2015-02-28 17:57:46 följande:

Hej i morgon den 1 Mars är det åter dax för oss för återföring...... Denna gång blir vår 14:e. Av de 14 gångerna har vi varit gravida 10 men har slutat med missfall eller ofostrig graviditet. men vi ger inte upp utan HOPPAS på att detta är vår lyckogång Lycka till ni alla andra.... Kram

• Petris

Va härligt! Nu håller vi tummarna för dig. :)

Lisa 236 skrev 2015-03-01 17:41:41 följande:

Tack gick bra idag ett Toppen embryo återfört. Nu bara den långa långa väntan.

• Petris

Ägglossningsprutan tagen! Vilket meck d va med pregnyl sprutan.. Otrivelll va mkt lättare att förstå sig på. Nu börjar man bli lite nervös för äggplocket på tisdsg!

• Petris

Då va äggplocket över! 7 ägg fick dom ut vilket ja är glad över m tanke på mitt låga amh värde. Gjorde inte så ont men dom fick lov och punktera en endometrios cysta för att komma åt blåsorna,och de gjorde förbannat ont!! Fick antibitioka i dropp efteråt i förebyggande syfte så de inte blir ngn inflammation. Lite små värk nu men inte så farligt, vetekudde är min bästa vän just nu! : )

Svar på tråden IVF 2015 januari - februari