IVF 2015 januari - februari
Hej kan ngn va gullig och lägga till mig i tråden :):)
Längta 28 år
Ruvardag 7
Testdag 24/2 ivf försök nr 3
2a försöket inget återfört.
Hej kan ngn va gullig och lägga till mig i tråden :):)
Längta 28 år
Ruvardag 7
Testdag 24/2 ivf försök nr 3
En undran bara. Ni som ruvar. Vilka tider tar ni er lutinus??
Hej alla. Testdag på tisdag men har funderingar på om jag ska tjuvtesta imorgon. Vill gärna kunna smälta resultatet på en helgdag vad de än blir för resultat ist för mitt i veckan när de ska jobbas och man ska fungera.
Men velar till och från. Jag e rädd de ska bli som vpr första ivf. Gravid men missfall i v6.
Jag har inte haft en blödning eller nå färgade flytningar.
Och känt jätte mkt i magen och mått kasst.
Men vpgar nog inte riktigt vara riktigt säkerförrän man sett på ett ultraljud oxh helst efter v 12.
Uch nu bygger ja upp de alldeles för mkt.
Självklart blir jag överlycklig om de visar gravid.
Jag känner likadant som dig. Plussade flera helgen på RD 10, testade på söndagen eftersom jag ville vara hemma i lugn och ro när vi såg resultatet.
Fick också missfall vecka 6. På mitt gjorde IVF-försök och är hur orolig dom helst.
Jag försöker ta en dag i taget och vi är ju verkligen en bra bit på väg.
Stor kram
Nu e ja verkligen livrädd för att göra testet imorgonbitti.
De har kommit svagt svagt cremefärgat glegg från lutinus i bindan nu på kvällen...
Ska ja redan börja bryta ihop... Va fasen..
Herregud ja orkar inte de här.. Och nu när sambon inte e hemma heller. :(
Då är vi två... Upptäckte också väldigt svagt, knappt synbart, rosa/brunt klet idag.
Har sagt till sambon att han skall ställa in sig på ännu ett "failure"....
Just nu känns livet jävligt (ursäkta svordomen men hittar inget mer passande ord) orättvist!!
Om de ändå bara kunde börja blöda så ja verkligen känner och fattar att de inte blev ngt.. Men nä då.
Fy fan. Världens sämta dag.
Jag vet inte vännen... Vet inte varför det ska behöva vara såhär =\
Vi har fått stå för kostnaderna själva och kommer förmodligen inte ha råd med fler försök efter det här. Vi har 2 frusna blastocyster kvar och vi kommer försöka skrapa ihop pengarna till dom på något vis... Men därefter få vi inse faktum och ge upp!
Ibland kan Lutinuset fördröja mensen. Men vissa testar inte positivt förrän sent heller och är lågdosare på hcg. Hoppas på det senare!
Okei jag kunde inte hålla mig mer....
Tog detta testet precis (efter ha sovit ca 4 timmar) och ja... Jag vet inte?!
Ser jag i syne????