IVF 2015 januari - februari
Hade äggplock igår. Fick ut nio ägg och inget blev befruktat. Känns så onödigt! Kliniken ringde nyss.
Lider med dig!
Styrkekramar!
Hade äggplock igår. Fick ut nio ägg och inget blev befruktat. Känns så onödigt! Kliniken ringde nyss.
Hej tjejer,
Jag tjuvtestade idag eftersom det bara är två dagar kvar till mitt utsatta testdatum. Tyvärr verkar det inte ha tagit sig den här gången heller :(. Precis som vid min första IVF kände jag molvärk från ET fram tills ungefär då embryot borde implanterats. Sedan trappades molvärken upp under någon dag för att sedan helt försvinna. Jag har inte fått någon mens än men den brukar inte komma förrän jag slutar med lutinus. Känns extra tungt eftersom jag inte fick något till frysen.
Pommac1: Usch så jobbigt. Jag förstår dig så väl. Jag hade också satt höga förhoppningar till Menopur som enligt alla studier ska ge bättre äggkvalitet. För mig var menopur sämre än Gonal-f. Med Gonal-f fick jag i alla fall både 4-dagars och blastocyster till frysen medans Menopur inte gav något. Sedan har visserligen inget av embryona fastnat...
Så tråkigt Sandi :( :(
Jag är på ruvardag 7 och är så orolig att också få negativt :(
Jag har ju ett ägg i frysen, men vill så gärna att det ska funka nu.. Precis som i alla vill...
Kram och lycka till på det nya försöket <3
Ruvardag 13 nu och igår kväll kom det 2 små bloddroppar och idag kommer det bruna flytningar...
Nu är det väl kört :(
Testade nu fast jag redan kissat kl 7 i morse.
Har testdag på söndag.
Kan detta stämma?? Eller är det Lutinus som jag tog i morse vid 7 som spökar??
Hoppar in här igen... Konstaterat missfall idag :( nya tag en annan gång.
Vill tipsa alla er med facebook att gå med i gruppen "IVF Sverige"
Där kan man dela med sig av sin IVF resa, läsa andras resor eller bara skriva av sig. Den är sluten, så endast medlemmar kan läsa inläggen.
Hittar bara den som heter IVF Sverige AB, de verkar va något annat :)
Det ska finnas en grupp som heter IVF Sverige. Jag hittar när jag söker :/
Konstigt