IVF 2015 januari - februari
Fröken smilla. Mellan dag 7 och 10 fäster embryot :)
Tempar du varje morgon kan du ha sett en dipp i tempen de dagar implantationen skedde.
Fröken smilla. Mellan dag 7 och 10 fäster embryot :)
Tempar du varje morgon kan du ha sett en dipp i tempen de dagar implantationen skedde.
Akeolis vilken soppa :( Och 20 kg går man inte ner över en natt. Vilket BMI har du idag och vad kräver kliniken är väl viktigare att de meddelar.
Riktigt tråkigt hur ni har blivit behandlade.
Noctura - läste först nu att du även hade feber. Håll koll på dig så att du inte fått en infektion efter äggplock. Prata gärna med kliniken för råd.
Mollan79 - på min klinik ska vi ta lutinus iaf fram till testdag. Så du behöver nog någon paket lutinus till om de kör samma på din klinik :)
Mång ruvare här inne nu!
Själv på ruvardag4 med 3 dgrs embryon (×2). De växte långsamt så hoppet är inte stort til dem men har googlat lite och faktiskt hittat några solskenshistorier med långsamma delningar.
Vad sysslar ni med för att få tiden att gå? Går ni tx på gym o tränar mm som vanligt? Tidigare har jag soffruvat o tagit det lugnt men Pia sa verkligen lev spm vanligt så jag tränar försiktigt på krosstrainer o promenerar :)
Lycka till för oss alla!
Oh wow lisodan, häftigt att se hjärtat slå. Minns det som igår vi själva hade samma bergodalbana.... 2011, fck äntligen ivf plus på stickamen en blödning någon vecka senare. På vul på akuten såg vi tack o lov ett litet knyte o ett hjärta slå.
Styrkekramar!
Här ruvardag 4 och känner mig lite uppgiven så som någon i tråden beskrev. 7:e ivf nu....vad är oddsen samt att embryon delade sig långsamt. Men man får ändå försöka ha hopprt uppe till BIM tänker jag.
Hallonbacken undersökte de även om bitesticklarna hadr spermier? Det verkar dock som.ni har en fantastisk kombination av ägg och donatotsperma iom det bra resyltat i befruktningsgrad. Lycka till!
För min del när jag plussade 2011 så va det precis som vanligt men mensen kom inte o dagen innan testdag kom jag på att mensen va sen o att vösten börjat ömma. Då tog jag ett test o va säker på resultatet redan innan.
Jag tänkte försöka hålla mig o testa BIM vilket är tisdag. Min mens kommer oftast 14 dgr efter äl. Min testdag är 23/2.
Fick tillbaka 3 dgrs o är på rd8 nu.
Kakan1976 fick du blasto?