• maka011

IVF 2015 januari - februari

MaryoMary skrev 2015-01-16 21:49:07 följande:

Jag vill också vara med!
    Ivf försök nr 2
    Nordic Göteborg
    37år
    Sparydag 18, sprutdag 3
    Har lågt Amh och är egentligen rekommenderad ÄD men vi testar ivf en gång till utan större förhoppningar.

Håller tummarna för oss alla!

Välkommen! =)
    Håller tummarna för er!
  • maka011
    GrukanGrace skrev 2015-01-17 09:46:56 följande:

Hej igen

Gjorde 4 gravtestet i morse fortfarande plus men nu har jag börjat blöda inte lite rosa utan blod. Lite molvärk också. Jag vet att det kan hända ändå men det känns som om den lille släpper taget.

Tur att vi firade i onsdags....

Kram, håll gärna tummarna att jag har fel.

Vi är mellan vårt 4-5 ivf försök. Så denna graviditet blev till utan hjälp.

Kram

Jag hoppas innerligt att pyret inte är på väg ifrån er.
  • maka011

Usch vad jobbigt det är med menopuren denna gången. Svider jätte mycket varje gång jag tar den som kan bara spruta in ytterst lite åt gången. Någon mer än jag som upplever detta?

• maka011
    Akelois skrev 2015-01-19 08:10:22 följande:

Maka011

Lycka till idag på VUL, håller tummarna för många fina ägg!

Hade inte hänt mycket där trots högre ingångsdos denna gången. De största var 8 mm. Blev österogen prov så får vi se om jag ska öka dosen eller inte.
  • maka011

Jaha. Analysmaskinen var trasig så de vet inte hur det ser ut förrän imorgon. Men ska ändå höja till 175 ie och börja med orgalutran.

• maka011

Har en liten fråga.. Blev ju som sagt ordinerad 175 ie menopur.. Men hur mycket är det i själv sprutan? Tycker det är skit svårt att se. Har någon lust att dra upp vatten i en spruta, ta bild och posta här.

• maka011
    maka011 skrev 2015-01-19 15:10:18 följande:

Har en liten fråga.. Blev ju som sagt ordinerad 175 ie menopur.. Men hur mycket är det i själv sprutan? Tycker det är skit svårt att se. Har någon lust att dra upp vatten i en spruta, ta bild och posta här.

Förlåt för att jag tjatar. Men får inte fatt i kliniken så jag måste ha hjälp.
  • maka011
    happyhappy skrev 2015-01-19 17:20:46 följande:

Jag försöker räkna, men det är ju väldigt tight mellan enheterna. Om man ska få exakt 175????

Var får du det till?
  • maka011

Idag blev dosen höjd igen då österogen provet såg bra ut. Så 187,5 ie idag och nytt vul redan imorgon.
    Tyvärr så känns det inte ett dugg spännande då jag bara känner hur jag stället till det på jobbet. Fick lite menande blickar och suckar idag. Skulle ju varit på vul på torsdag och vikarie var ordnad. Nu fick vi riva upp det. Inget som inte gick att lösa, men känns bara så onödigt att vissa beter sig så mot mig när de vet vad jag håller på med och att jag inte kan hjälpa det. :(

Svar på tråden IVF 2015 januari - februari