IVF 2015 januari - februari
jag skrev iaf ett mail till Jörgensen igår. Skrev och förklarade att jag blev ledsen över att det skulle ta så lång tid då han sa i nov att vi skulle vara klar efter årsskiftet, skrev såklart att jag förstog att vi inte var dom enda som behöver hans hjälp osv, och att allt kan ha varit ett missförstånd från min sida.
Han svarade tillbaka att han förstog mig, han skulle genast kolla upp om det gick att lösa på snabbare vis???? så nu håller vi tummarna att det händer något snart! Det dumma är ju att allt ska styras efter denna jävla mens...och ägglossningar... Är så fruktansvärt trött på att vänta... Vänta på mens, ägglossning, läkartid, provsvar, mail.. Och mitt i allt detta väntande så går man och hoppas.. Hoppas att det kan ju ha skett under i all denna väntan!
Just ja, han skrev "vi kan se om det blir en lysning framöver" vad menar han med det? Lysning?
Men samtidigt så kan jag som sagt känna ett lugn i att jag inte kan påverka något egentligen, bara låta doktorerna göra sitt och försöka se till att må så bra som möjligt.
Bra att du mejlade honom och att du fick svar! Hoppas han på något sätt kan skynda på.
Lysning vet jag inte alls vad han menar med, är det på danska så har jag för mig att det betyder "öppet område i en skog" typ.
Kanske menar ljusning?
Fick brev av han idag men det var samma tidkort och samma schema som han redan hade skickat en gång förut... (Verkar lite snurrig)