• Heystella

IVF 2015 januari - februari

Nu är jag ruvare till en 6-dagars blasto! :) Någon får gärna lägga till testdag 18/2.

• Heystella
    Linda8110 skrev 2015-02-05 19:01:23 följande:

Blir alltid så ledsen när mensen kommer och att gå på toaletten är alltid en pina eftersom man aldrig vet om man kommer få se blod. Funderar på att göra det tvärtom denna gången, att testa INNAN mensen kommer så vet jag i alla fall om den är på väg eller inte. Hur tidigt kan man eventuellt se ett plus med en 2-dagars?

Jag har hört att man kan plussa på ruvardag 9 som tidigast med 2-dagars. Jag antar att det dock kan skilja mellan olika personer :)
  • Heystella
    shinyxxx skrev 2015-02-05 21:05:04 följande:

Jag känner med er.. jag känner likadant.. .. det är en pina att gå på toaletten,.. jag har haft " menssmärtor" sen dag 4 efter återföringen... så jag vet inte vad jag ska tro.. nu är det dock mer centrerat till korsryggen och magen,...Någon som vet hur tidigt man kan testa för odlat blastocyst 5 dagars? 

Tror du kan testa från RD7 :)
  • Heystella

Ruvardag 2 idag och jag har åkt på förkylningen från helvetet. Nu lär ju tiden om möjligt gå ännu mer långsamt...haha

• Heystella
    GrukanGrace skrev 2015-02-09 13:44:03 följande:

Då ruvar jag nu på en bladtosyst.

Härligt! Lycka till! Jag är på ruvardag 5 med min blasto :)
  • Heystella
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-12 11:10:26 följande:

Säg till om jag har missat någon eller något!

Du får gärna lägga till mig under gravida :)
  • Heystella

Började blöda idag och mitt 2:a tidiga missfall verkar vara ett faktum. Jävla skit kropp.

• Heystella
    Kakan1976 skrev 2015-02-15 19:24:58 följande:

Nej! Fy fan. Hoppas det finns någon annan anledning till att det blöder.

Stor kram

Tack! Ja, fy fan är verkligen rätt ord. Får se hur det verkar imorgon :(
  • Heystella
    Kakan1976 skrev 2015-02-15 19:34:18 följande:

Har du ont också?

Nej inte än, endast en svag molande värk men det har jag haft i över 1 vecka.
  • Heystella
    mom2012 skrev 2015-02-15 20:00:59 följande:

Heystella. Fick du tillbaka ett eller två embryo?

Endast ett.
  • Heystella
    mom2012 skrev 2015-02-15 20:33:18 följande:

Heystella ledsen.... men avvakta lite och se vad ser blir av blödningen. Den kanske avtar?. Är det för tidigt för vul? Vi åkte till gynakuten v7 då jag fick en blödning efter plus på sticka o blodprov.

Styrkekram till dig!

Tack! :) Ska avvakta och ringa kliniken imorgon. Tyvärr tror jag inte att dom kan avgöra så mycket på VUL ännu är bara i v.5 (4+4)
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari