IVF 2015 januari - februari
Nu är jag ruvare till en 6-dagars blasto! :) Någon får gärna lägga till testdag 18/2.
Nu är jag ruvare till en 6-dagars blasto! :) Någon får gärna lägga till testdag 18/2.
Kan någon lägga till mig på listan under ruvare? Testdag 18/2. Tack :)
Blir alltid så ledsen när mensen kommer och att gå på toaletten är alltid en pina eftersom man aldrig vet om man kommer få se blod. Funderar på att göra det tvärtom denna gången, att testa INNAN mensen kommer så vet jag i alla fall om den är på väg eller inte. Hur tidigt kan man eventuellt se ett plus med en 2-dagars?
Jag känner med er.. jag känner likadant.. .. det är en pina att gå på toaletten,.. jag har haft " menssmärtor" sen dag 4 efter återföringen... så jag vet inte vad jag ska tro.. nu är det dock mer centrerat till korsryggen och magen,...Någon som vet hur tidigt man kan testa för odlat blastocyst 5 dagars?
Ruvardag 2 idag och jag har åkt på förkylningen från helvetet. Nu lär ju tiden om möjligt gå ännu mer långsamt...haha
Då ruvar jag nu på en bladtosyst.
Plussade idag på ruvardag 7! :) Fick tillbaka en 6-dagars blasto. Så otroligt glad nu!
Tack för alla grattis, vad fina ni är! :) Önskar er alla ett stort lycka till!
Säg till om jag har missat någon eller något!
Grattis Kakan! :)
Började blöda idag och mitt 2:a tidiga missfall verkar vara ett faktum. Jävla skit kropp.
Nej! Fy fan. Hoppas det finns någon annan anledning till att det blöder.
Stor kram
Har du ont också?
Heystella. Fick du tillbaka ett eller två embryo?
Heystella ledsen.... men avvakta lite och se vad ser blir av blödningen. Den kanske avtar?. Är det för tidigt för vul? Vi åkte till gynakuten v7 då jag fick en blödning efter plus på sticka o blodprov.
Styrkekram till dig!
Det blev missfall även denna gång. Ska gå och gräva ner mig nu :(