• L15

IVF 2015 januari - februari

Hej! Har aldrig skrivit här på familjeliv förut. Men hoppar gärna in här om jag får. Vi har försökt skaffa syskon till vår 3 åriga dotter i snart två år. Har gjort utredning där dom hittade en sammanväxning som opererades bort i somras. I höst har vi gjort två inseminationer utan resultat. så nu väntar ivf med start vid nästa mens vilket nog blir i början av feb.

Innan vi fick vår dotter.. Efter en väldigt orolig å läskig graviditet med blödningar å hon föddes med akut kejsarsnitt i v34.. Så förlorade vi en flicka i magen i v19. Så vi har lite historia bakom oss ... Å jag är rätt rädd för att bli å vara gravid igen. Men vad gör man inte för att få en liten fin ny själ i sin famn? :)

De tidigare graviditeterna har jag blivit gravid på vanlig väg.. Men med lång väntan å noga planering ;)

Jag bloggar lite för att rensa huvudet på alla tankar om allt det här ;) www.ivantanpaettsyskon.blogg.se

Ska bli spännande att följa er här. Å kul att det redan är plus i tråden!!! Det ger mig hopp! Stor kram / L

Svar på tråden IVF 2015 januari - februari