Akelois skrev 2015-01-15 09:33:36 följande:
Skönt att få ett svar!
Ja nu ska jag prova minnas rätt.
Vi gjorde utredningen på sjukhuset och det konstaterades att min man har lågt antal spermier.
Eftersom vi för 8 år sedan lyckades skaffa en dotter på egen hand var vi inte beviljade gratisförsök så vi vände oss till Jörgensen och Falun.
I november var vi dit och jag skulle höra av mig när jag fick min mens.
Jag fick min mens den 15/12 och tänkte att nu jävlar drar det igång! Men inte.
Då mejlade han tillbaka att jag skulle börja spraya tre veckor efter mensen alltså den 5/1.
Nästa stopp var nu att få en mens en veckan efter spraystart och den kom som den skulle.
Jag ska fortsätta spraya 1 i varje näsborre 2 gånger om dagen till den 22/1 då jag ska spraya 1 näsborre 2 gånger om dagen samtidigt som jag tar en spruta Bemfola.
Den 26/1 samt den 29/1 ska jag till Ove för koll med ul.
Sedan är det äggplock vecka 6.
Så räknar man ihop månaderna så verkar det vara samma tid det handlar om. Han kanske tänker att även du ska göra det långa protokollet?
Här hemma räknar vi minuterna och har gjort sedan november.... Jag vet hur det känns!! Man vill ju bara vara gravid nu....
Ja det är nog bara att konstatera att det här inte är gjort på nån vecka direkt:-/
jag skrev iaf ett mail till Jörgensen igår. Skrev och förklarade att jag blev ledsen över att det skulle ta så lång tid då han sa i nov att vi skulle vara klar efter årsskiftet, skrev såklart att jag förstog att vi inte var dom enda som behöver hans hjälp osv, och att allt kan ha varit ett missförstånd från min sida.
Han svarade tillbaka att han förstog mig, han skulle genast kolla upp om det gick att lösa på snabbare vis???? så nu håller vi tummarna att det händer något snart! Det dumma är ju att allt ska styras efter denna jävla mens...och ägglossningar... Är så fruktansvärt trött på att vänta... Vänta på mens, ägglossning, läkartid, provsvar, mail.. Och mitt i allt detta väntande så går man och hoppas.. Hoppas att det kan ju ha skett under i all denna väntan!
Just ja, han skrev "vi kan se om det blir en lysning framöver" vad menar han med det? Lysning?