• Karriärskvinna

IVF 2015 januari - februari

Hej, jag hoppar in här. Gjorde ett misslyckat försök med ett färskt ägg i oktober och nu är det dags för nytt försök med ett av våra två frysta blastocyster. Är på CD 12 idag och väntar på ägglossningen. Är orolig att den inte kommer...

Vi har försökt i nästan två år, lyckades bli gravid i somras men fick missfall i vecka sju.

• Karriärskvinna

På måndag blir det återsättning av en femdagars blastocyst, om de nu klarar upptiningen. Det blir vårt andra ivf-försök. Riktigt spännande!

• Karriärskvinna
    GrukanGrace skrev 2015-01-14 22:52:50 följande:

Hej vårt senaste och 4:e försök i nov/dec gick inte vägen så nu går vi och väntar på att för första gå

phpKgi4se72706.jpg

ngen sätta tillbaka en fryst bladtosyst. Men mensen är nu 4 dagar sen. Kissade på en sticka i ren tristess och den visar plus!!!!!!! What! Så vårt eget mys har gett resultat!? Tror inte att det är sant.

Nu är jag realist och känner väl att det nog inte kommer att hålla men ändå! Jag så sa på skoj till min man att nu myser vi bara för att det är kul för någon bebbe blir det inte. När MSN fyra gånger med slla maktens medel försökt och nu vet att det är sjukt komplicerat. Men oj oj oj.

Kram från en realist i chock. Men judt nu firar vi. Gäller att fira alla framsteg annars riskerar MSN att inte få fira alls.

Oj oj oj! Vad roligt! Klart man ska fira! Stort grattis!
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari