Inlägg från: Anonym (lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lisa)

min man sitter inne :-(

Anonym ( ) skrev 2014-12-14 21:25:03 följande:

jag försöker hålla mitt humör uppe för mina döttrar men saknaden gör ont känner mig sviken

hur ska jag ta mig till

varför känner du dig sviken? 
  • Anonym (lisa)
    Anonym ( ) skrev 2014-12-14 21:41:55 följande:

För det ska inte vara så hära domen stämmer ju inte

försökte i sista sek att få allt rätt fram men dom sket i det och tog hans ex som opålitlig

nu handlar väl egentligen inte detta om domen i sig - men jag måste bara fråga - du skriver att de tog hans ex som opålitlig? du menar att trots att domstolen ansåg att ex:et var opålitlig så valde de trots detta att lita på hennes historia och döma din kille till fängelse?
  • Anonym (lisa)
    Anonym ( ) skrev 2014-12-14 22:17:01 följande:. 

Min man nitade till Killen så han fick en blåtira men killen slog min man Tillbaks och hans främre korsband och inrekorsband gick av

dom två går fria idag .. medans min man sitter av ett staff som sagt utan bevis ..

så din kille började med att slå en person - och denna person slog tillbaka? 
  • Anonym (lisa)
    Anonym ( ) skrev 2014-12-14 22:26:24 följande:

Precis ... han började och fick tillbaks min man fick skador för det ..

men om din kille var den som började slås - då är han väl inte helt oskyldig??

du skrev ju först att domstolen tyckte att ex:et var opålitlig - men du menar att din killes advokat anser att hon är opålitlig - det är ju inte alls samma sak - om domstolen ansåg att hon var opålitlig, då hade de väl inte trott på hennes historia? 
Svar på tråden min man sitter inne :-(