Inlägg från: Anonym (:-() |Visa alla inlägg
  • Anonym (:-()

min man sitter inne :-(

det är så att min man sitter inne för grovmisshandel ..

och jag är gravid i vecka 26 har ett barn sen innan

min man har vart borta i snart 2 månader och sitter på en öppen anstalt

jag mår bra för övrigt men är så stressad och så nere pga att va ifrån honom på detta sätt

denna dom han fick är inte rättvis som sagt kan lägga till att han sitter inne för något som han inte gjort och finns inga bevis på hans ex hade planerat allt detta och slutade med att min man åkte dit på det hon ljög på rättegången och det finns bevis på det men dom ansåg henne som opålitlig och han fick den dom han fick som sagt

det brsiter så mycket på denna Dom och han överklagade till högsta domslut

men nu när jag är gravid och så så kände han att det va bäst o bara ta det för man vet inte hur länge detta kan pågå

kan tilllägga att allt detta hände långt innan han o jag vart ett par

men har mardrömmar om hans ex kan inte förlåta mig själv för att jag först och främst sätter mina barn för detta .. Är så ledsen så ensam förrvirrad

jag försöker hålla mitt humör uppe för mina döttrar men saknaden gör ont känner mig sviken

hur ska jag ta mig till

• Svar på tråden min man sitter inne :-(

För det ska inte vara så hära domen stämmer ju inte

försökte i sista sek att få allt rätt fram men dom sket i det och tog hans ex som opålitlig

Yes dom föll på hennes historia som sagt ..

sitter med dommen framför mig på tingsrätte ljög hon om allt och påstod att nin man slagit killen men en stor betong sten på 4 kilo i killens skalle ..

en sten fanns aldrig med i bilden och hade den vart med hade denna kille fått enorma skador eller legat död rättare sagt ..

Min man nitade till Killen så han fick en blåtira men killen slog min man Tillbaks och hans främre korsband och inrekorsband gick av

dom två går fria idag .. medans min man sitter av ett staff som sagt utan bevis ..

Precis ... han började och fick tillbaks min man fick skador för det ..

som sagt det hans advokat sagt och såg på allt så bedömde dom helt fel då hans ex va opålitlg han dom gick upp till hovrätten där hans ex berättade att hon ljög på första men att då gick på massa mediciner ..

2 hans dom lästes av som på hovrätten samma dag som han hade rättegång

3 bruden svor aldrig på ed och det nämnde hon flera gånger på hovrätten

Aa han vart jag dömd till grovmisshandel utav bevis så vadå "grov misshandel "

Nej jag var aldrig där då allt detta hände då det va långt tillbaks innan han och jag vart ett par

han fick ett straff på 21 månader och sen så tar dom bort en fjärdedel om jag ha rätt så han ska sitta iallafall 10 mån

Nee inte helt oskyldig som sagt då han nitade till honom .,

nei både domstolen och hans advokat såg henne som pålitlig men han fick fortfarande den domen grovmisshandel pga en sten som inte ens finns med i bilden ?

På tingsrätten berättade hon en histora på andra vid hovrätten berättade hon en helt annan histora utav det hela . men då hon berättade att hon va i obalans psykisksjuk osv och tog en massa mediciner så trodde dom att hon hittade på allt detta .. och ansåg henne som opålitlig .. han fick samma dom som på tingsrätten .. så överklagade ennu en gång till högstadomstol

son sagt det är sp mycket som inte stämmer .. blir så förbannad på rättsystemet

hans advokat pratade med hans ex om att få till låtelse att få ut en sån dära medicinlista och jornal på henne och hon gick med på det sen fick hon ett samtal om att lämnar hon över det kan hon bli fäld för en massa lögner hon uppgsv och riskera att förlora sina barn

Svar på tråden min man sitter inne :-(