Inlägg från: Anonym (Anti FUB) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anti FUB)

Han tillhör FUB jag blev förtvivlad

Jag var förtjust i en person för två år sedan men tappade känslorna ifjol någon gång jag såg att han var med i FUB såg att han brukar få brev från FUB varje månad. Han har en lindrig utvecklingsstörning och det gjorde så jag tappade känslorna för honom :( nu vill han ha mig nu känns det bara fel allting och att han vill leva lyckligt med mig men nä nu går det bara inte. Önskar jag aldrig fallit för honom från början som jag gjorde för 2 år sedan jag trodde han var normal. Jag är rädd för att mina framtida barn ska bli utvecklingsstörda jag skulle inte kunna ta det :(

• Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad
  • Anonym (Anti FUB)
    Anonym (nope) skrev 2014-12-13 23:05:32 följande:

Vad är FUB?

Jag hade inte heller inlett ett förhållande med en person med utv.störning.

jag visste inte att han hade en lindrig utvecklingsstörning då. jag fick reda på det. googla på FUB
  • Anonym (Anti FUB)
    Kerubmamman skrev 2014-12-13 23:10:01 följande:

Vet du med säkerhet att han har en utvecklingsstörning? 

ja annars hade han inte tillhört FUB. jag trodde han var normal först han verkade det
  • Anonym (Anti FUB)
    Anonym (tveksamt) skrev 2014-12-13 23:16:42 följande:

Alltså du använder anti FUB som tillfälligt nick, kunde du inte ha lagt nivån lite högre? Det finns faktiskt människor på det här forumet som kan ta illa upp.

Moderator borde verkligen fundera över den här tråden.

jag kom inte på något annat och jag är emot FUB
  • Anonym (Anti FUB)
    Anonym (?) skrev 2014-12-13 23:17:46 följande:

Märkte du inget då du pratade med honom, lärde känna honom?

Tycker det brukar märkas rätt fort om det så bara saknas en häst i hagen...

nä jag trodde han hade en väldigt lindrig diagnos som inte medförde utvecklingsstörning. men när jag såg att han tillhörde FUB var jag helt förtvivlad det blev så fel då. han säger att han inte har kontakt med dem men jag tror han ljuger
  • Anonym (Anti FUB)
    Kerubmamman skrev 2014-12-14 02:57:52 följande:

Nja, man kan vara medlem i FUB som familjemedlem eller stödmedlem. Jag är medlem i RBU utan att varken jag eller nån i min familj är rörelsehindrad. 

han är inte stödmedlem han har berättat att han har gått i em skola för utvecklingsstörda
  • Anonym (Anti FUB)
    Kerubmamman skrev 2014-12-14 02:58:43 följande:

varför är du emot FUB? 

jag tycker de är förnedrande på något sätt
  • Anonym (Anti FUB)
    Kerubmamman skrev 2014-12-14 03:14:11 följande:

Är RBU, SDUF, Ung Cancer och RUS lika förnedrande? 

nej de är de inte. måste jag gilla FUB? jag har dåligt minne av de
  • Anonym (Anti FUB)
    Anonym (Mary) skrev 2014-12-14 03:42:28 följande:

Har du dåligt minne av FUB har han nog gått med för att han anar att nåt är fel med dig

jag är inte med i FUB det dåliga minnet som kommer fram är dagen jag fick reda på att han är med i FUB jag blev förskräckt
  • Anonym (Anti FUB)
    Fröken Hepburn skrev 2014-12-14 07:05:31 följande:

Vad är FUB?

för utvecklingsstörda barn, ungdomar och vuxna
Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad