Liii82 skrev 2014-12-15 12:00:05 följande:
Ja ja har regelbunden mems men ibland så släpper inte mina ägg utan växer i äggstocken utan att släppa så nu har ja fått provera som som jag ska äta ett visst datum i min cykeln för att äggen skasläppa normalt varje månad
Okej. Intressant. Vi har inte tagit några prover alls på något förutom en analys på att ingen av oss bär på trisomi.
Popetot skrev 2014-12-15 22:20:17 följande:
Hej! Jag och min sambo har kämpat i 1,5 år. Vi har inga barn sedan innan. På fredag ska jag på ett första möte för att se om vi kan hitta en förklaring till att det inte blir något. Jag sitter flera timmar varje dag och googlar på barnlöshet och har mer eller mindre självdiagnoserat mig själv. Inte så smart...hoppas vi snart får besked på vad som är fel så att vi vet var vi står. Hoppas ni snart får plus !
Det är det som är det farlig man sitter och letar och ser om man kan hitta vad som stämmer in på en. Hoppas det ger några svar.
När vi fick MA i sommars var dom sjukt noga med att dom skulle skicka iväg att vi skulle utredas men vi har ju "bara" gått igenom 2 missfall. Så hade en som ringde upp mig och talade om att det gör dom minsann inte om man "bara" haft 2. Vi bad inte om detta utan det var dom på kk som ville skicka iväg att vi skulle utredas så. Men som sagt det blev ingen. Jag ger det fram till sommaren nu och har jag inte blivit gravid då så får dom komma up om något inte stämmer.
Ni känner säkert som jag att alla andra blir gravida direkt och får barn hit och dit. Har väldigt många kompisar nu som fick för 2-3år sen och ska ha sin 2 nu så det känns med sjukt tråkigt att man inte ens ska ha sitt första än.
Men håller tummarna för oss alla att det går snabbt och givetvis bra =)