Inlägg från: Anonym (....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (....)

Biomamman härmas:(

Barnen har berättat vad ni har gjort och de är glada över det. Hon anpassar sig och låter det även bli en tradition hemma hos henne. Vad är problemet? Tävlar du och vill du vara bättre än mamman?

• Anonym (....)
    Anonym (Orginalet) skrev 2014-12-09 21:30:36 följande:
    Nej, jag vill inte vara bättre, jag vill vara ifred med min person. jag vill inte att allt mysigt man gör ska kopieras. Jag kan ärligt inte förstå varför en människa som är så öppen med att hon hatar mej ska kopiera mej så mycket som hon gör. Jag är tydligen skitkass men ändå så ska det härmas, om det bara vore någon grej så är det väl ok men jag känner mej lite jagad.

Med utseendet menar jag att hon säger taskiga saker om mitt utseende vilket den yngre bonusen säger direkt han kommer hem till oss. Och om ex bonusen frågar hur lång jag är så svarar jag och så babblar han på hos sin mamma och råkar nämna det ex : Doris är låång, så här lååång är Doris ex 180 cm och då reagera mamman med att säga att hon är minsann så lång och att barnet ska ringa upp mej och säga det. Skitläbbigt! Kan säga ärligt att jag aldrig jämfört eller kommenterat mammans utseende till barnen, helt absurt i min värld.
    Ts, även om det är så att hon hatar dig som du skriver, så betyder inte det att hon hatar vad barnen gör med dig. Alla människor inspireras av varandra och mest av allt inspireras nog föräldrar av andra vuxna som omger våra barn. Det är svårt att förbjuda andra människor att göra samma saker som du gör.

Barnen låter däremot väldigt ouppfostrade och det är pappans sak att ta tag i det. Att säga saker för att förolämpa någon är inte acceptabelt. Sen ska man inte alltid tro exakt det som små barn säger. Det behöver inte alls ha gått till på det sättet som du har fått för dig att det har gjort. Det kan mycket väl vara ett svartsjukt barn som ligger bakom hela din aversion mot mamman.
Svar på tråden Biomamman härmas:(