• längtar14

Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!

Om allt går bra imorrn och tina upp skruttarna, så får jag tillbaka ett 5 dagars odlat kl 13 imorrn

• längtar14

Jag är på ruvardag 6 och har fått beige-bruna flytningar...har gjort fet i naturlig cykel...ska ha mens på lör...vet inte om det är kört nu?

• längtar14

Tyvärr verkar det som om mensen är på ingång för tidigt dessutom Ja ja bara ta nya tag....

• längtar14
    1983an skrev 2015-01-29 16:43:51 följande:
    Det är inte kört förrän mensen verkligen kommit. Hoppas det går bra!
    Sant, har blött litegrann bara än så länge..oftast så brukar jag blöda ordentligt från första stund....tog ett cb imorse som var negativt. Men som sagt, bara ruvardag 7 imorse, borde inte få mensen förrän på lörd...
  • längtar14
    asa02 skrev 2015-01-31 19:34:32 följande:

Hej!
    är på rd 14 på första ivf-försöket, men allt sket sig igår. haft lite brunrosa flytningar i ca en vecka, tänkt att det är vagitorierna. men igår kom det klart blod. ganska genomskinligt på ngt sätt och inte kontinuerligt flöde som vanlig mens. men ändå. det blöder till och från och hade kraftig mensvärk hela natten till idagRynkar på näsan . Men har tre figurer i frysen så har tänkt köra FET på naturlig cykel snaart. 

Vi gjorde ju ett FET och jag borde fått min mens idag, men den beter sig jättekonstigt sen ett par dagar tillbaka. I torsdags kom det det lite blod och igår så hade jag lite bruna flytningar. Idag har jag blött lite men mensen kommer liksom inte igång...är på ruvardag 9 idag.
  • längtar14
    asa02 skrev 2015-01-31 21:01:13 följande:

ah, längtar14, man blir ju tokig på alla konstiga signaler. Har du mensvärk också?

Nja, lite känningar i äggstockarna. Har inte haft mensvärk sen jag födde mitt första barn för 13 år sen. Däremot så kliar ärren på mina bröst (förminskade).
  • längtar14

Här kom mensen i söndags, testdag idag och minus då då. Ska ringa kliniken senare och kolla när vi kan göra en ny FET.

• längtar14

Då ruvar man för andra ggn i år, den här ggn med ett fyradagars, sist var det ett femdagars. Hade insättning idag ocg har testdag den 4/3.

Svar på tråden Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!