Pommac1 skrev 2014-12-15 17:45:03 följande:
Har varit på gyn idag men de hittade inget fel! Tack å lov! Jag fick ta ett gravtest också fast jag hade bara håll mig i ca en timme då. Det visade negativt. Hade en rätt dålig läkare. Men han sa att allt såg normalt ut och jag hade inget ont när han klämde. Slemhinnan såg tunn och bra ut också. Den borde väl ha varit tjock om jag var gravid? Fast det var väl kanske mest för att se så ägget inte fäst på fel ställe. Å det är ju bra! Jag tjuvtittade lite på äggen och de ett såg rätt stort ut. Kanske blir dags om några dagar ändå? Skulle ha frågat hur stort det var. Ska köpa in lite tester och så får vi försöka på vanligt sätt någon/några månader. Känns peppande ändå. Man har ju hört om många som blir gravid efter missfall. :)
Vad skönt att det såg bra ut! :) Alltid jobbigt om man skulle drabbas av komplikationer av nått slag. Själv fick jag klartecken från kliniken idag att det verkligen blir FET i Jan så det känns bra! :) Vi ska nog göra ett försök på egen hand nu i December också, om inte min äl är helt rubbad nu efter missfallet, men som du skriver så verkar ju många bli gravida direkt efter :)