Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!
Kul med fortsättningstråd :)
Kul med fortsättningstråd :)
Nu är jag här också! Hittade inte tråden först men nu så. Haft riktigt rejäl mens och har fortfarande. Kom stora klumpar ett tag också. Måste byta binda ofta. Hur blev er mens? Kommer man få ägglossning som vanligt nu i december eller uteblir den?
Hej! Hoppas att det är ok att hoppa in här. Efter ett misslyckat försök i slutet på september så är vi nu inne på försök nr 2. Idag sprutdag 6, ska och ta blodprov idag och se hur det ligger till. Om allt går som planerat så äp och et i nästa vecka.
Om jag förstår ts rätt så har ni haft en tråd innan men har nu startat en ny fräsch tråd, är det så ? :)
Hur är det för alla er andra, försök 1? 2? Eller kanske ännu flera försök bakom er??
Då vårt försök misslyckades i slutet på september så tog en en behövlig paus från familjeliv. Jag hade varken ork eller lust att vara här inne, utan var tvungen att koncentrera mig på att försöka läka och må hyfsat bra igen.
Jag hoppas att jag kommer att hänga här mer er andra ett bra tag framöver nu!
Såååå, hur går det för er? Jag tänkte börja kissa på pinne imorgon :) Hoppas på en ägglossning så jag kan få göra FET nu i januari!
Jag ska göra flesta FET i morgon, om nu allt går som det ska med upptiningen.
Nu kom mensen för två dagar sen, äntligen. Ringde förväntansfullt till reprocentrum för att säga att jag kan köra igång. Fick sitta och vänta i fem minuter medan sköterskan pratade med läkaren. Nej. Jag fick inte plats den här månaden. Får vänta på nästa cykel, det är för många som startar samtidigt. Suck! Har inte kliniken för många patienter då? Är det vanligt att man får vänta för att det är fullt?
Vi har sånt oflyt, först misslyckades förra gången totalt med noll embryon som överlevde av 10 och sen två-tre månaders väntan tills nästa gång liksom. Blä!
Hur går det för er andra? Vill gärna höra någon solskenshistoria :D HAr vi många ruvare här nu?
Jag är på ruvardag 6 och har fått beige-bruna flytningar...har gjort fet i naturlig cykel...ska ha mens på lör...vet inte om det är kört nu?
Är nu på rd 15. blödit sen i fredags. mensvärk. Men testade i morse och blev starkt plus. betyder missfall antar jag?
ja
RD 6 idag (2-dagars). Hade hoppats kunna känna nåååågot idag i alla fall men näe... Orkar inte misslyckas en tredje gång...
Här kom mensen i söndags, testdag idag och minus då då. Ska ringa kliniken senare och kolla när vi kan göra en ny FET.
Äntligen glad gubbe på ägglossningstestet! :D
Blir alltid så ledsen när mensen kommer och att gå på toaletten är alltid en pina eftersom man aldrig vet om man kommer få se blod. Funderar på att göra det tvärtom denna gången, att testa INNAN mensen kommer så vet jag i alla fall om den är på väg eller inte. Hur tidigt kan man eventuellt se ett plus med en 2-dagars?