Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!
Jag hänger på här också! Kul med en fortsättning, förhoppningsvis startar vi nästa försök i januari!
Jag hänger på här också! Kul med en fortsättning, förhoppningsvis startar vi nästa försök i januari!
Måste ventilera lite här, blir så frustrerad på kroppen. Vi gjorde ett utplock i december som inte resulterade i nånting. Ska därför göra om det nu i januari. Min mens efter utplocket kom den 10 december.
Nu till mitt problem, jag tittade i min mensapp och skulle haft mens i fredags. Hade känningar hela förra veckan, fick bruna flytningar i ons-tors och även lite gammalt blod i torsdags (precis som det brukar vara innan mensen kommer). Sen kom den aldrig. Tänkte faktiskt inte mer på det, bara att den är lite rubbad från senaste stimuleringen. Blev svagt illamående i lördags och söndags, fick lite panik och tänkte att nu blir jag magsjuk. Men inget hände.
Sen kollade jag appen igen och såg att inställningarna ändrats till 37 dagars lång cykel, vilket är galet, jag har 31 dagar. Sen uppdaterade jag den och räknade om. Då visar det sig att jag idag är 9 dagar sen. Tog gravtest i morse som visade negativt.
Vad är det för fel :( Vill ju bara börja med nästa försök nu.. Har fått ok att starta så snart mensen sätter igång, men vart är den.. :( Nån som har nån idé?
Jag ska göra flesta FET i morgon, om nu allt går som det ska med upptiningen.
Hoppar in i den här tråden, påbörjade puregon igår kväll, nu blir det vårt 2:a försök. Puregondosen har höjts rejält, får se om det ger någon effekt.
Nu kom mensen för två dagar sen, äntligen. Ringde förväntansfullt till reprocentrum för att säga att jag kan köra igång. Fick sitta och vänta i fem minuter medan sköterskan pratade med läkaren. Nej. Jag fick inte plats den här månaden. Får vänta på nästa cykel, det är för många som startar samtidigt. Suck! Har inte kliniken för många patienter då? Är det vanligt att man får vänta för att det är fullt?
Vi har sånt oflyt, först misslyckades förra gången totalt med noll embryon som överlevde av 10 och sen två-tre månaders väntan tills nästa gång liksom. Blä!
Hur går det för er andra? Vill gärna höra någon solskenshistoria :D HAr vi många ruvare här nu?
Men åh vad trist!!! Frustrerande... Vart går ni? Jag är ruvare från och med idag :) FET nummer 2.
Tyvärr verkar det som om mensen är på ingång för tidigt dessutom Ja ja bara ta nya tag....