Bebis i augusti 2015!
Hallå allihopa! Jag hoppar in här! Jag plussade idag och har preliminärt bf 26/8 :)
Andra barnet på första försöket, helt otroligt! Vi kan inte fatta det!
Hallå allihopa! Jag hoppar in här! Jag plussade idag och har preliminärt bf 26/8 :)
Andra barnet på första försöket, helt otroligt! Vi kan inte fatta det!
Jag håller med det är jobbigt! Men om vi säger så här då... ska du avvakta med dina livs planer för ett jobb? Nej! Och du kommer ju tillbaka ;)
Jag grinade när jag berättade om första barnet,men den här gången känner jag att det nästan är lite väntat, min son är två och vi har pratat om att jag ska ha fler barn så det löser sig... Ska berätta ganska tidigt tror jag!
Hej! Går in i vecka 7 imorgon, plussade för över en vecka sen, vi är verkligen glada över detta, dock Börjar ångesten över att berätta för chefen att man är gravid då jag arbetar med 4 småbarnsmammor ( bara jag som inte har barn)som alla slåss över semester I juli.. Så kommer man komma med bomben att föda barn i augusti.. Kommer bli sådär populärt.. När ska ni berätta?
Va kul! Grattis 26/8 för mig så nästan samma! Andra även för mig! Hur gammal är ditt första barn?
Hej hoppar också in här. Plussade precis bf 27/8 med andra barnet!
Vad kul
Första har hunnit bli 2 år. Förstår inte var tiden har tagit vägen
Hur gammal är ditt första?