Inlägg från: Sommar15 |Visa alla inlägg
  • Sommar15

Bebis i augusti 2015!

Hej!

Jag hoppar in, testade positivt igår o fick 1-2 veckor på digitalt idag, bim-3 bara.

Har också två missfall bakom mig så varje dag denna går framåt känns som en vinst. Bf verkar bli 18-20 aug ungefär. Den 13 förlorade vi vår första bebis i ett ma som upptäcktes då så detta känns lite meant to be. Dessutom är 20 aug min mans födelsedag. Hoppas på tredje gången gillt! Plussade inte så tidigt med de andra så det kanske är ett gott tecken.

• Sommar15

Åhh jag sönderanalyserar mina (icke-)symptom! Har inte lika ont i brösten längre o har inte känt något i magen idag. Är snurrig i trött men skulle vilja känna något mer. Vet att det är knäppt och att det går upp o ner (är ju bara i v 5 dessutom) men efter 2 missfall är det kanske inte så konstigt att man är lite orolig. Nån mer som inte har tokmkt symptom?

• Sommar15
    Hanna9103 skrev 2014-12-09 14:32:03 följande:

Jag har heller knappt några symtom. Man vill ju känna lite för annars blir man lite nojig. Men jag tror att det är vanligt att inte känna så mycket så här tidigt. Man får försöka att inte stressa upp sig för mycket och tänka så positivt det går:)

Ja man är lite knäpp ju... Rent logiskt vet jag att vi har oddsen på vår sida denna gång. Och såklart är det ju positivt om man mår bra! :)
  • Sommar15
    mangie skrev 2014-12-13 08:33:11 följande:

Hej!

Jag plussade imorse :) Känns helt sjukt?! Så glad men fattar inte riktigt vad jag ska göra med informationen, haha! :D enligt diverse appar innebär det Bf 16/8. :D

Väckte mannen men luciasång, ett tänt värmeljus och ett positivt graviditetstest... Haha, konstigaste morgonen någonsin! Och bästa!

Grattis! Vilket luciafirande för din man! :) jag har bf 18/8 så nästan samma :)
Svar på tråden Bebis i augusti 2015!