Inlägg från: Hanna9103 |Visa alla inlägg
  • Hanna9103

Bebis i augusti 2015!

Så kul, grattis till er alla!

Jag har med plussat och beräknad bf 14 augusti. Har inte jättemycket symtom än så känner mig nästan som vanligt. Lite molvärk på kvällarna, ömma bröstvårtor men annars mår jag ganska bra! :)

• Hanna9103
    lantlivet skrev 2014-12-09 12:01:37 följande:
    Hel ofattbart! Fattar igening. Hade jag inte haft molvärk och skitonda bröst så hade ja trodd de va lurendrejeri ;)
    Hanna9103 skrev 2014-12-09 11:14:22 följande:

Så kul, grattis till er alla!

Jag har med plussat och beräknad bf 14 augusti. Har inte jättemycket symtom än så känner mig nästan som vanligt. Lite molvärk på kvällarna, ömma bröstvårtor men annars mår jag ganska bra! :)

Grattis! Ja har oxå molvärk. Känns verkligen som att något växer där inne. Fast hela dagarna av å till. Å jätteont i brösten. Kan ej ligga på mage.

Lät dessa 12 första veckor susa förbi så man kan bli lite rund ;)
    Ja det känner man! Häftigt:) Aj, låter inte skönt!!

Ja, man vill bara att veckorna ska rusa förbi:) Är det din första graviditet?
  • Hanna9103
    lantlivet skrev 2014-12-09 13:48:18 följande:
    Ja det är första :) ja bara jul å nyår kommer så går det nog fort :)
    Ja det tror jag nog!:)
    Sommar15 skrev 2014-12-09 14:03:18 följande:

Åhh jag sönderanalyserar mina (icke-)symptom! Har inte lika ont i brösten längre o har inte känt något i magen idag. Är snurrig i trött men skulle vilja känna något mer. Vet att det är knäppt och att det går upp o ner (är ju bara i v 5 dessutom) men efter 2 missfall är det kanske inte så konstigt att man är lite orolig. Nån mer som inte har tokmkt symptom?

Jag har heller knappt några symtom. Man vill ju känna lite för annars blir man lite nojig. Men jag tror att det är vanligt att inte känna så mycket så här tidigt. Man får försöka att inte stressa upp sig för mycket och tänka så positivt det går:)
  • Hanna9103
    lantlivet skrev 2014-12-10 07:02:40 följande:

Kampenmedpco.blogg.se ,där kan ni följa vår resa oxå om ni vill.

Så söta kläder!:)
    HappyAsAHippo skrev 2014-12-10 12:12:11 följande:

Jag har två tips på hur det går att berätta för exempelvis ens föräldrar.

Det första är att slå in små sockar eller mössa i ett paket och ge till dem :)

Andra tipset är att skriva ett kort med texten "I augusti kommer storken, hoppas hmm hmm har orken"

Jag kommer nog använda mig av båda :D Blir alldeles gråtig av bara tanken!

Ja det va ju jättebra tips ju! Så gulligt!:)
  • Hanna9103
    lantlivet skrev 2014-12-10 15:33:40 följande:

Tack Hanna. Åhléns hade jätte mkt fina kläder som är neutrala :) jag avskyr ju rosa i alla former ;)

Ja jag gillar med neutrala färger. Jag vet att kappahl har ett märke som heter newbie som har jättesöta kläder:)
  • Hanna9103

Jag har molvärk mest på kvällarna och fryser jättemycket. <Lite ömma bröst med. Men annars mår jag ganska bra än så länge. Få se hur länge det håller i sig. Ha känt att jag börjat må lite illa på morgonen med. 

Svar på tråden Bebis i augusti 2015!