Inlägg från: Sserena86 |Visa alla inlägg
  • Sserena86

Bebis i augusti 2015!

Hej! Vad kul med er som har bf lite senare i augusti, är med i en Facebookgrupp men där är de flesta en eller två veckor för mig :) hör av er om ni vill vara med där också! Jag har bf 11/8 och det blir vårt första barn. Vi har försökt bli gravida sen i april, fick plus i oktober men då blev det ett tidigt MF så nu hoppas vi att det går vägen denna gången istället!

• Sserena86
    lantlivet skrev 2014-12-08 19:14:51 följande:
    Jag har den 19 om jag nu får plus på cb och inte bara på billigatesters stickor dom ja fått nu i 2 dagar. Svaga men rosa tydligt synliga ;)

Detta blir oxå vårt första barn, känns spännande och mycket efterlängtat! Hoppas bara jag är gravid å att de inte visar fel. Är på bim-5 idag. Ska ta cb test imorgon när jag kliver upp :)
    Oj vad tidigt du plussade! Jag plussade på bim-1 men testet var jättestarkt så hade nog kanske plussat tidigare om jag hade försökt. Har bara vetat om att jag är gravid i typ en vecka men känns som om det har gått en gel evighet! Tiden verkligen sniglar sig fram nu! Ska på vul 7/1 och det är så sjukt lång tid kvar tills dess! Tur att jul o nyår kommer emellan så att man blir lite distraherad..
Svar på tråden Bebis i augusti 2015!