• Anonym (mother)

Idag hände det jag aldrig trodde skulle hända mitt liv efter 16 år

Jag är 40 år. Min man 42. I 16 år, sedan vi varit gifta, har vi försökt skaffa barn utan framgång. Idag, 16 år senare, får jag mitt glädjebesked. Vi har en liten bebis i min mage. Jag är helt överlycklig. Det har varit så jobbiga och tuffa gråtande år med läkarbesök i Sverige och utomlands. Jag ville bara dela med mig av min glädje på grund av min hyperaktivitet just nu. Så glad är jag!

• Svar på tråden Idag hände det jag aldrig trodde skulle hända mitt liv efter 16 år
  • Servalusa

Grattis! ? åh vad härligt. Önskar er all lycka. Vad man blir glad av att få höra sådant :)

• Anonym (Underbartförer)

GRATTIS!!! Ligger själv i sängen och känner spark i magen i skrivande stund. V 20. Så spännande och nytt!

• Rixa

åhh så härligt! Stort Grattis till er!!! 

"Säkert är att alla ska dö men inte lika säkert är det att alla levt sitt liv!"
  • Anonym (Maria)

Jag var 39, min man 42, när vi blev gravida med vårt barn som nu är snart ett år.
    Stort grattis! Jag förstår dig även om vi inte försökte så länge som 16 år. Ta hand om dig under graviditeten nu! Jag rekommenderar omega3 av hög kvalitet samt apotekets (ACO) multivitamin för gravida. Och så varierad nyttig kost förstås! Jag önskar dig all lycka!  {#emotions_dlg.flower}  Hjärta

Svar på tråden Idag hände det jag aldrig trodde skulle hända mitt liv efter 16 år