• AnnaZL

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Hawtan skrev 2015-01-03 22:33:49 följande:

Det är klart att jag går i terapi!

Har gjort det i 20 år!

Men, hör och häpna, kvinnor vill inte ha sex trots detta!

Ser inte ut som detta är lösning på skillnaden mellan män och kvinnor.

Det bästa man kan göra är att spela med de kort man har, bra eller dåliga.

Om man som man inte kan ge kvinnan en bra anleding till att ha sex, så blir det inget sex.

Sex i sig är aldrig en anledning för en kvinna att ha sex, måste alltid blanda in något som kvinnor vill ha. Kärlek, ett förhållande, pengar, trygghet, barn eller någon annan fördel!

Men hör du inte hur du låter!
    Vill kvinnor inte ha sex med dig enbart för sexets skull så finns det två alternativ:
    1) Du beter dig väldigt osexigt mot dem (Nej, "böna och be" är inte sexigt beteende)
    2) Du attraheras bara av kvinnor som inte är intresserade av sex. Då blir din tes självuppfyllande.

Som någon intelligent person kommenterade, att jobba med dig själv är et enda du kan göra om du vill ha en förändring. Att gnälla på forum utan att lyssna på vad andra människor faktiskt säger är mindre arbete, men leder ingenstans.
  • AnnaZL
    Hawtan skrev 2015-02-15 21:27:36 följande:

Tack alla, och jag menar ALLA, som bekräftat mitt budskap! Alla kommentarer här bevisar att jag har rätt! Män som menar att dom minsann haft flikvänner som haft sex med dem. Kvinnor som påstår att om bara mannen gör rätt så gillar de sex. OK! Det är ju just det jag säger, kvinnor vill ha något mer hela tiden! "Gör så, då gillar jag sex." "Gör inte så, då får du inte sex.". Alla dessa ultimatum och krav som ska uppfyllas innan sex. Men aldrig sex för sexets skull!

Alltid något annat som måste stämma!

Men det är ju det jag sagt hela tiden! Kvinnor gillar inte sex, dom gillar sex som ett verktyg till "det där andra" som är så attraktivt!

Det är väl klart att kvinnor vill att deras sexpartners gör sådant de blir kåta och kommer av. För att alla inblandade ska njuta behöver de göra saker som tillfredsställer partnern. Att någon säger ja till sex med dig betyder inte att du kan skita i vad den personen gillar. Du kanske inte skulle vara så kåt efter att tag om allt din partner ville göra var tex endast att bli slickad till orgasm och penetrera dig analt?
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!