Kvinnor gillar inte sex, punkt!
Jag tror TS är dålig i sängen.
Helt ärligt alltså - jag känner Ingen av de här kvinnorna som "alla" pratar om, varenda kvinan jag känner tycker Mer om sex än sina manliga partners, som ofta tycker att det räcker med en fem--minuters runk en gång i veckan, medan kvinnorna vill ha mer sex, ju mer de får - tills männen inte orkar hänga med.
Det är, överlag, det stora strulet i de relationer jag har insyn i; att mannen vill ha mindre sex, mindre Roligt sex, mindre äventyrlighet och njutning - där kvinnorna älskar sex och vill njuta och experimentera och tillbringa hela dagar med att utforska sex, sex och mer sex - och männen vill ha en snabbis och inget mer.
Så, jag tror TS måste vara ruggigt dålig i sängen (eller på golvet, bordet, i duschen, soffan, bilen - ni fattar...) om han driver sina kvinnor till att tappa lusten!
(Jag har tappat lusten, helt, en gång i mitt liv - och det var med en partner som var hemskt dålig på sex...och jag kan helt ärligt inte tänka mig någon anna orsak - för egen del alltså. Om man inte är sjuk eller har hormonproblem)