• Attraktiv

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Först hade jag trott att du skämtat och även om jag hade velat knulla dig så känner jag mig obekväm när det blir rakt på - likt en ?av och på?-knapp.

Å andra sidan hade det nog retat mig i efterhand om jag inte tagit chansen att knulla en snygg tjej.

• Attraktiv
    Anonym (Moaq) skrev 2018-05-24 22:14:52 följande:

En halvsnygg då? Hade du ångrat om du sa nej där också?

Ja, men i högre grad om det varit en riktigt snygg tjej. Halvsnygga är lättare att träffa i efterhand.
  • Attraktiv
    Anonym (Moaq) skrev 2018-05-24 22:27:48 följande:

Träffa i efterhand?

Jag menar på t.ex. på krogen, där det finns fler halvsnygga än helsnygga... konkurrensen är mindre bland de halvsnygga tjejerna. Men en halvsnygg tjej är tillräckligt bra för mig. Hur som helst gillar jag mer när spänningen byggs upp än när det blir rakt på.
  • Attraktiv
    Anonym (Moaq) skrev 2018-05-24 22:43:10 följande:

Fattar.

Och håller med om att det är mer spännande när det byggs upp. Men längesen det hände mig nu, kanske får test krogen .

Är tjej så det borde ju gå bra :D

Jo, fast det sköter inte sig själv alla gånger, inte ens för tjejer. Ca 80 % står bara och glor och tänker på vad de borde göra och hoppas att någon annan tar första steget. Det funkar inte. Man får dricka lite alkohol och själv ta initiativ om det ska hända något. Man får inte vara rädd för att misslyckas, det räcker att en tackar ja. :)
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?