Smecker skrev 2015-11-16 23:17:23 följande:
Om du vill vara så säker på vad du pratar om som du försöker framställa dig
så kanske du borde läsa på lite mer om härskartekniker
. Precis som "silent majority"-argumentet är härskarteknik-argumentet ett vanligt kort att spela ut när ens egna argument och åsikter inte räcker till. Har man fel kan man alltid ropa lite "härskarteknik!". Det är trots allt en härskarteknik att ropa härskarteknik.
Jag slår inte bort någonting, jag ifrågasätter. Jag ifrågasätter ditt "silent majority"-argument, jag ifrågasätter din erfarenhet av män på krogen som frågar om du vill knulla eftersom du själv säger att det aldrig har hänt, jag ifrågasätter din inställning till män på krogen som frågar om du vill knulla eftersom du saknar erfarenhet av det och jag ifrågasätter din historik av att komma med konsekventa uttalanden om saker du senare ändrar uppfattning om/reagerar annorlunda på. Men att ifrågasätta är tydligen en härskarteknik, det ifrågasätter jag också, så det är väl en dubbel härskarteknik enligt din definition.
Med tanke på att samtliga dina inlägg bygger på dina personliga tolkningar, är du säker på att du vill leka med sten i just det glashuset?
Där kom en personlig tolkning till. Jag vet mycket väl att det visst finns i alla fall en man som är intresserad av dig, jag har inte påstått något annat, och vad jag kan se har jag ingenstans påstått att du skulle vara ledsen över något alls.
Jaha, där fick du med ditt sexuella värde och värde som kvinna. Det var inte ämnet för min diskussion, men starta gärna en egen tråd om du vill diskutera ditt uppfattade värde. Samma gäller vem/vilka du har och har haft sex med, det kan säkert intressera någon som inte följt det från början.
Och du håller
inte på med
härskarteknik, Smecker !!! Näädå, det gör du inte........inte alls. Du är inte i närheten.
Nope...inte Smecker inte.
Jag måste bara fråga dig,
Smecker: Baserar du dina uttalanden på
din egen personliga erfarenhet, eller dina kompisars synnerligen respektfulla framfart på krogen ???