• carlf

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

På krogen blir man bara nyfiken och tycker det är fullt normalt. Ute på stan typ i en nutik vet jag inte hur jag skulle reagera men skulle inte bli irriterad om bara tjejen skötte frågan snyggt och diskret. Haha, en okänd tjej som klänger på en i kön till kassan och högt frågar om vi skulle ligga vet jag inte om jag skulle uppskatta. 
     Men sker det diskret skulle jag fan tända till direkt o fråga här o nu;)

• carlf
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-04 17:22:49 följande:
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-04 07:49:41 följande:
    Fan vad fjuttig du är. Hade hon frågat mig hade jag dragit av henne trosorna och stoppat dom i munnen på henne redan INNAN hon påbörjat meningen, slängt upp henne på rullbandet framför kassörskan och alla kunder och knullat henne så hårt att kassamaskinen lossnar i gängorna. Sen när jag kom i henne skulle jag dra hennes röv framför streckkodsläsaren, be henne betala och gå.

Hahah orkar inte. 

So... Vart håller ni hus? Drömmer
    Här;)
  • carlf
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-04 17:22:49 följande:
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-04 07:49:41 följande:
    Fan vad fjuttig du är. Hade hon frågat mig hade jag dragit av henne trosorna och stoppat dom i munnen på henne redan INNAN hon påbörjat meningen, slängt upp henne på rullbandet framför kassörskan och alla kunder och knullat henne så hårt att kassamaskinen lossnar i gängorna. Sen när jag kom i henne skulle jag dra hennes röv framför streckkodsläsaren, be henne betala och gå.

Hahah orkar inte. 

So... Vart håller ni hus? Drömmer
    Vart brukar du handla eller gå på stan. jag får hålla till på samma ställe. men bli inte paff om jag tar dig med storm direkt;)
  • carlf
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-11 20:36:03 följande:
    Haha, inte fått till det på ett tag Sten...? Kyss
    Haha, jag ser inte dig som sten, hur kan han säga ett besprutat luder? bara för man har tankar och en vilja till allt det goda o trevliga i livet. 
     Nä jag tycker allt du ska våga och testa dina tankar så länge du själv njuter av det och inte skadar någon annan.
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?