Inlägg från: Anonym (warklö) |Visa alla inlägg
  • Anonym (warklö)

Jag slog ner honom, är det JAG som är störd?

Om någon undrar så är jag kvinna.

Ja TS du är störd. Jag förstår mycket väl känslan och att du ville göra detta MEN han bad dig dra istället slog du första slaget och han tog till övervåld. DU i din tur tog i övervåld och du tränar MMA = du kan åka dit så det visslar om det!

När jag tränade kampsport blev vi varnade av tränaren att vi kunde råka jävligt illa ut om vi så bara försvarade oss och uppmanade oss att aldrig aldrig använda mer våld än nöden kräver = så vi kan ta oss ur situationen just för att vi visste vad vi gjorde, var vi skulle så osv. Han uppmanade oss också att främst använda självförsvarsteknikerna men om det inte hjälpte så ta till annat.

Här står ord mot ord men har han fysiska bevis att visa upp som är värre än dina så kan du som sagt åka dit på det.

Rätt väg att gå är att anmäla. Men som sagt, jag förstår din känsla, jag hade velat stympa den jäveln, men rätt är det inte. Oavsett kön.

• Anonym (warklö)

Måste förtydliga: Ja TS du är störd, vem skulle inte bli det i ett sånt läge. Skulle det ju stå i inlägg 22

Svar på tråden Jag slog ner honom, är det JAG som är störd?