NIPT-test
Håller alla tummar och tår Charlie
Håller alla tummar och tår Charlie
Nej inget svar än, hoppas på under dagen. Bör ju komma vid ett kanske? Om det kommer idag? Har dåliga vibbar.
Mitt svar dröjde pga för lite foster-DNA så de var tvungna att göra en djupare sekvensering. Resultaten var dock finfina i slutänden! ????
Om dom inte har ringt före 16 ringer dom nog inte idag va? Suck när har ni andra fått samtalen?
Vi väntar en flicka som är frisk :) är så glad så att det bubblar!!! Våra två änglar var också flickor. Åhhhhh lyckan är total.
Charlie40: Men åh vad glad jag blir för er skull! Så genuint riktigt jävla piss glad! Grattis och stor kram.
Tack alla! Dom ringde 16.40 och bättre sent än aldrig :)
Stort Grattis Charlie! Det är du verkligen värd!
Stort stort grattis!! Måste kännas fantastiskt skönt!
Åhh, dagarna går så sakta, vill få svar nu... men jag antar att vi får vänta minst en vecka till, med tanke på röda dagar förra och nästa vecka.
Någon som fått svar snannare än inom två veckor?
Vi kommer göra ett extra ultraljud nu efter NIPT svaret. Mest för att kika på hjärta och sånt de inte kan se på NIPT men kub gör vi inte.
Vi har kommit fram till att vi nog gör KUB på tisdag ändå, men att vi försöker bortse från själva sannolikhetssiffrorna i väntan på NIPT-svaret,
I eftermiddags fick vi svar på NIPT-testet och vi fick låg risk på alla tre trisomierna. Och dessutom fick vi veta att vi väntar en lillebror till vår fina son. Så glad och lättad!
Vad har ni betalat för NIPT? I Umeå kostar det 7900kr