NIPT-test
Jag ska lämna prov nu på onsdag. Är det någon som gjort på vasamamma som kan berätta lite mer och hur fort resultatet kommer.
Jag ska lämna prov nu på onsdag. Är det någon som gjort på vasamamma som kan berätta lite mer och hur fort resultatet kommer.
Charlie40 hur fick UL och fick du tid för NIPT? Jag ska dit idag.
Jag var där idag och lönade blod. Allt gick bra. Gullig BM
Ja precis de skulle ringa så fort de fick svaren. Sen skickar de hem per post. Jobbigt att ta emot samtalet på jobbet.
Charlie40: Jag håller alla tummar och tår att det går bättre än bäst den här gången!
Charlie40: Jag håller alla tummar och tår att det går bättre än bäst den här gången!
Charlie40. Visst var det i måndags du var där? Hur gick det? Idag har det gått en vecka för mig. Jag skämtar inte att det typ är den långsammaste veckan i mitt liv. Nu får jag nog vänta en vecka till. Så drygt att vänta.
Charlie40 ja det är nära nu hoppas jag. På onsdag var det två veckor sen jag var där. Hoppar till varje gång telefonen ringer. Hoppas så på ett svar innan torsdag för då åker jag till London med min mamma och syster.
Hör av mig så fort jag vet ngt.
Vanliga gjorde vi.
Idag har det gått två veckor. Tycker ni jag ska ringa och kolla om ngt hänt? Imorgon är set ju Valborg och fredag röd dag. Så om de inte ringer idag eller imorgon FM så känns det lite körigt. Är så jövla nervös!!
Fick allra lägsta % på allting. Fick oxå veta att jag väntar ytterligare en son.
kub är för sent för mig. 15+3 idag
Jag ringde dom. Hon satt just och ringde runt till alla. Jag var den hon skulle ringa härnäst.
Håller alla tummar och tår Charlie
Charlie40 Fortfarande inget besked?
Charlie40: Men åh vad glad jag blir för er skull! Så genuint riktigt jävla piss glad! Grattis och stor kram.
Vad skönt Hjärtefröjd och Goabullen! Grattis
Hoppas allt gått bra för er Northerngirl13!