Inlägg från: Tareza |Visa alla inlägg
  • Tareza

dåligt bemötande på H&M

Idag var jag ute med min mamma i Vällingby City och handlat till saker för jul..
    gick in på H&M för att köpa schampo.. det var inte lång kö på kassan så öppnade en kille en ny kassa och sa varsågod, så hoppade jag in och så säger han 
    - Nästa på tur .... står jag och stirrar på han och säger ja men jag står här och har bråttom och han fortsätter och säger NÄSTA PÅ TUR...
    jag blev jätte arg på han... medan jag gick till en annan kassa så tog han emot en annan tjej... vad innebär det??

känner mig verkligen arg.... tycker jag blev dålig bemötande Rynkar på näsan

har ni också varit med om det ?? vad gjorden ni??

• Svar på tråden dåligt bemötande på H&M
  • Tareza
    glutten skrev 2014-11-30 20:53:22 följande:

Ja du gick ju före folk som stått längre i kö än du, så han gjorde helt rätt.

ok jaa det jag gjorde kanske var fel... men han tog emot en tjej som inte har ståt på kö det är de som gjorde mig arg
  • Tareza
    N3NN3 skrev 2014-11-30 21:06:58 följande:

Träng dig inte så blir du nog behandlad lite bättre. Tycker du det är konstigt att han tar de som stått i kö före dig?

nej men jag tycket var jätte konstigt att han tar emot en kund som inte har ståt i kö..
    han tog emot henne och hon var inte på nån kö
  • Tareza
    FruHemligagent skrev 2014-11-30 21:07:58 följande:

Jag arbetar också i butik och gör likadant som killen på hm.

När folk kommer från slutet på första kön får dom backa tills det är deras tur. Inte mer än rätt enligt mig.

men tycker du inte det är konstigt att han tog emot en tjej som inte har ståt på nån av de kön??
Svar på tråden dåligt bemötande på H&M